Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6305 besök totalt |
Tycker att ni har tagit ett jättebra initiativ som fixat dessa kvällar! Dessutom funkade det ju lysande så vitt jag såg! Jätteskoj! Fin bil du har btw (för det var väl den gröna TT'n?)! Lät riktigt coolt gjorde den också! M.v.h. Uffe _________________ Ulf Lögdberg |
||||
En stressad Mangan medger att jag blandat ihop "Corvette" och "Pontiac Trans-Am" för en av det senare slaget stod i maskindepån igår kväll... ![]() /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Tackar! Jag är ju sjukt motorintresserad och angagerar mig så mycket jag har tid med (Tur att jag har en förstående flickvän) _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
Trevligt att det var mycket folk som kom och utnyttjade tillfället att köra på banan och nästa gång så blir vio säkert fler. Så som det ser ut nu så kommer det att bli ännu fler dagar til nästa år.
Även mycket trevligt att det kommer mycket folk och bara tittat och blir intresserade! |
||||
hmm jag har missat dom här körningarna totalt, måste komma o köra lite om däcken håller, nån som har billiga r-däck o sälja?
![]() Vad kostar det o köra o hur mycket får man köra? sker det tidtagning? _________________ Robert Allert Kör: Audi A4 1.8Tsq STCC-Edition |
||||
http://www.lms.se/banrace/Ra990424.h
Tänk på att du inte får köra där om du råkar ha IF som försäkringsbolag ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||
Tackar.. Har länsförsäkringar som försäkringsbolag. Sen så måste man ju fixa godkända kläder o hjälm o så, men det kanske man kan låna. _________________ Robert Allert Kör: Audi A4 1.8Tsq STCC-Edition |
||||
Hej
Jag är ny här på rejsa.nu och har sett att det körs på Sviestad på en del måndagar. Jag har tidigare kört på STCS klubbträffar och skulle gärna köra på Sviestad också. Behöver jag bli medlem nånstans, eller är det bara att ta med lämplig klädsel, hjälm, handskar och plånbok och komma ut till banan? Tack för en trevlig sida! MVH Daniel _________________ ---------------------------------- http://www.visit.se/~danjell ---------------------------------- |
||||
Det ær roligt med detta initiativ, men jag tycker personligen att det ær lite dyrt. ![]() ps Jag sitter i danmark just nu, dærav det udda tangenbordet. _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||
ang försäkrings bolag (lyfter tråden lite)
många tar ju inga ansvar alls vad gällande bankörning då det inte är "vanlig bilkörning" tex IF.mitt vet jag inte gör det o jag har folksam. betyder det att man inte får köra då ![]() kör trafik då det är stört omöjligt att försäkra en tysk importerad M3 i linköping tydligen > ![]() _________________ Gustav Olofsson ![]() Volvo V40 T4 2002 |
||||
Min M3:a är tyskimporterad och körs i Linköping....inte omöjlig att försäkra....!? _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6305 besök totalt |