| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2h:ars Gokart race - Torslanda, GBG
|
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (4496 totalt) |
|
|
||
|
[b]2H på Torslanda Lördag 18/9-04 Kl 17-19[/b]
Lördagen den 18/9-04 har jag bokat Torslanda för ett 2H race mellan kl 17-19. Upplägget är som följer: * 2 timmar race * Minimum 7st förarbyten * Lag om 3-4 personer (valfritt), folk som inte fyller en kart kommer att lottas ihop på plats.. * Kartarna kommer personalen försöka ordna till så de har så jämna prestanda som möjligt. * Kartarna kommer att lottas ut till respektive lag * Kvalificering: Du skall ha tidigare erfarenhet från bil / kart körning på bana och bör klara varvet på sämst 59 sekunder. Kostnaden är 720:- / timma och kart (go-kart hallens pris) samt en hundralapp / deltagare i prispotten. Pris kommer att delas ut till de tre första lagen i mål samt till den person som presterat dagens snabbaste varvtid. På kvällen så hade det vara roligt om alla kunde träffas och diskutera igenom alla bortförklaringar över en öl eller dyl. Meddela mig på patrik@porsche-racing.se om du har intresse av att deltaga.
_________________ Patrik Zetterlund X3M Racing Partners / Citroen Motorsport |
||
|
Förtydligande ang lagindelningen
_________________ Patrik Zetterlund X3M Racing Partners / Citroen Motorsport |
||
|
Gokart 2 timmars Torslanda
Nu är 9st team bokade, så om ni är intresserade så finns det fn 3st lediga bilar. Förs till kvarn................. MVH / Patrik Zetterlund _________________ Patrik Zetterlund X3M Racing Partners / Citroen Motorsport |
||
|
jag är intresserad men vet inte om jag klarar kraven !?!?
tänkte främst på "* Kvalificering: Du skall ha tidigare erfarenhet från bil / kart körning på bana och bör klara varvet på sämst 59 sekunder" har kört gocart innan och bil på bana, men har ingen aning om jag klarar 59 sekunder eller inte !?!?!?! _________________ MackeMaehlum |
||
|
Känner precis som Acke..
Jag har kört förut men vill inte kalla mig erfaren.. Vill juh inte komma dit och känna att man sinkar ett lag
EDIT: Det verkar juh lämpligt att jag och Acke bildar ett lag med likasinnade.. Visst att vi kanske kommer sisst men roligt lär vi ha
|
||
|
Jag har kört som bäst på 57.911 så jag klarar mig på den fronten
Jag anmäler mig och en kompis om det finns några platser över....har varit bortrest ett tag så jag har inte kunnat hålla full koll på alla topics.
Men jag måste snacka med kompisen först, men vi är båda intresserade till 90%! När måste man senast lämna besked och finns det några platser över? _________________ Rachid Rachid |
||
|
2H race
För närvarande så är det fullt men av erfarenhet så blir det alltid något avhopp. Ni kan anmäla er som reserver så får ni besked senast veckan innan loppet. Angående kvalificeringen så behöver ni knappast vara oroliga, 59 sekunder klarar den som kört kart innan. Vad jag först och främst vill undvika är folk som inte har förmåga att framföra en kart utan att köra på ett fult sätt med kvaddade kartar som resultat. Ni behöver inte vara oroliga för att bli rundningsmärken, 57sek runt banan är en god prestation som kommer att räcka till gott. Sätt ihop ett lag och maila mig namnen på deltagarna samt telefonnummer till en kontaktman. Anmälan gör ni till mig på patrik@porsche-racing.se ///Patrik _________________ Patrik Zetterlund X3M Racing Partners / Citroen Motorsport |
||
![]() |
Inför träffar
2h:ars Gokart race - Torslanda, GBG
|
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (4496 totalt) |