Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3649 besök totalt |
Gott! Hoppas att det drar med några till!
Jag har tydligen lyckats pricka en dag då det spelas någon form av match, typ någon lagsport, utan motorer. Är visst nåt sånt på TV i morgon kväll... ![]() Hoppas att alla har koll på prioriteringarna och kommer till bilåkat och får njuta av naturen genom framrutan stf att försoffas framför TV'n! ![]() Hoppas vi ses i morgon! ![]() M.v.h. Uffe _________________ Ulf Lögdberg |
||
oj en lag sport, du menar en serie omgång i styrkelyft
![]() ![]() Fick veta dagen efter vad sista matchen blev , tjuvläste Aftonbladet på affären ![]() _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||
Haha! Jag gjorde exakt samma sak! Slog upp NT på morgonen efter och insåg att jag missat att det var match. Blev mer än idiotförklarad när jag glatt förkunnade detta faktum på jobbet. ![]() Såg dock matchen mot Italien och tyckte det var riktigt roligt. Får passa sig så att man inte fastnar i träsket... ![]() ![]() M.v.h. Uffe, född utan bollsinne... _________________ Ulf Lögdberg |
||
Född utan bollsinne är man, men måste tyvärr vika mig...
Prioriteringsproblem? Nope! Nya långloppsbilen har tillslut kommit tbx från burbyggaren så fokus å tid hamnar nog där. ![]() |
||
Andreas, Ragnar;
Så synd! Kanske inte så synd om dig Andreas som får en nya LL-bil att leka med förstås ![]() Vilka blir vi i kväll? Jag, Krister Andersson och Magnus K verkar säkra iaf! M.v.h. Uffe, borde nog åka till jobbet nu... _________________ Ulf Lögdberg |
||
![]() ![]() ![]() Fasen! Min hjärna är liten... ...men långsam... ![]() Jag famlade bort en hel vecka i morgontröttheten och tänkte att det var nu i helgen. Jaja, då är det förstås inga problem att få fart på nionian. Ledsen om jag verkade underskatta ditt mekande ![]() ![]() M.v.h. Uffe _________________ Ulf Lögdberg |
||
William E verkar på också. Annars får jag springa till Norrpan ikväll... ![]() ![]() /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3649 besök totalt |