| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Grym Camaro!
|
4924 besök totalt |
|
fast denna är ju helt klart fetast!
EDIT: och jag som skulle lägga mig tidigt Blir ju alldeles till mig när det börja pratas jänkare på rejsa...
godnatt! |
||||||
|
Riktigt häftiga bilar att titta på. Hade faktiskt varit skoj att se en sådan live..... Anders
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||||
(jag fattar piken...)
|
||||||
|
Dendär vagnen med Vipermaskinen...om inte den lider av grava astmaproblem ska jag cykla upp för Eifeltornet (finns de som gjort...på enhjul! BTW) Idiot som byggt det! >
*se annan tråd om luftfilter* (Men han kan nog inte svenska iaf så... )
Anders, din bil är mer än helrätt! Men hur gick det med vidare frontmoddar? (De man kan se nu är ju toppen...iaf när man bara kollar och inte har en vindtunnel!) Tror den skulle må riktigt bra av en splitter eller lite mer utlagd "luftskyffel".
|
||||||
Ja, det hade den definitivt gjort! men problemet är just nu att dygnet bara har 24h... och att om jag någonsin ska få den utanför garaget, så måste jag åtgärda 1000 småsaker först... räkna med att varje sak tar 15 min att fixa
(har du vägarna förbi, är du välkommen att ge mig ett handtag!) |
||||||
|
Tackar för förtroendet att få
på din skönhet...men du sa det själv.
24h per dygn...
|
||||||
det kan det nog vara... Får erkänna att jag inte har stenkoll på moparbilarna...
|
||||||
Jag såg en Camaro i Västerås igår som fick mig att ångra att jag lämnade kameran hemma. En tyskreggad blågul Sunoco-racing dekorerad sak med aluminiumbur och helrätt stuk. Enda abret var att hjulen inte var helt kvar i hjulhusen. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Den här är också ganska grym.........
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
|
|
||||||
Vafan? jag trodde det var vevhusventen först men när du påpekade det...
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
Ja, den är ju helt klart godkänd!!!!
Hur menar du nu?
|
||||||
Hm ska vi gå in på detaljerna på 500an eller RT/SE . svårast tycker jag Challenger och Cuda , men det beror nog på att dom fanns under många år , med ganska små ändringar
_________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||||||
sorry.... hade gärna haft, men det var enda bilden jag hittade
|
||||||
Bmwfälgar stämmer bra... Från någon 5-serie tror jag.. Mer vet jag faktiskt inte
|
||||||
|
Anders,det var en frågande pik och som du läst i forum/frågor så förstår du nog vad jag menar
absolut inget ont om dessa underbara kärror,bara synd att jag ej får dela med mig av dom 100 tal kärror jag plåtade i V-ås men "life's a bitch"
|
||||||
|
Nu tar vi inte upp någon diskussion här, men varför jag frågade i ett inlägg ovan var för att jag inte såg den andra tråden förrens idag...
|
||||||
|
|
||||||
![]() |
Bilder o videos
Grym Camaro!
|
4924 besök totalt |