| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Hjälmar till Ba(r)ndagen. Supertack för alla bidrag!!!
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 5 besök senaste veckan (13714 totalt) |
|
Re:
Målet var ett inköp på 80 hjälmar. Jag tror vi är nära 60 nu. Dagen är för hela familjen. Vi skjutsar även syskon och föräldrar. Det finns hjälmar "från förra året också" - så vi är nog snart på en skaplig nivå. I en perfekt värld så skulle alla vip-gäster kunna hitta en egen hjälm i rätt storlek, men det skulle innebära över 500 hjälmar, vilket skulle bli en mardröm logistikmässigt. Stora problemet är att få dom från GA till Gröndal, helst under morgondagen för att ha lite marginal. Finns det något du kan hjälpa till med kring det? 1,6 kubik... Jag kan låna ut en Fiat 500 och släpvagn... alla andra alternativ är bättre.
_________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||
|
Re:
Vad kostar 20 hjälmar? Vart ligger GA? _________________
|
||||
|
https://ga1.se/ ligger mitt ute i ödemarken i Skåne...
Underbart ställe, flexibla öppettider. Stannade till där för 4-5 år sedan, på väg till Grand Turismo Polonia och butiken öppnades upp sent på kvällen så vi kunde shoppa loss. _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||
|
Transporten är inte löst. Hade jag kunnat skolka från jobbet idag så hade jag hoppat in i Fiat 500'an med släpet efter och dundrat iväg.
Om någon annan kan köra så lånar jag gärna ut bil och släp. (Finns i Sollentuna) Andra förslag? _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||
|
Googlade just Teslan - den ska lasta 1795 liter enl Teknikens Värld.
80 hjälmar är 1,6 kubik. Är du en jävel på Tetris och vill köra lite Tesla idag, och kan tänka dig att packa ur några hjälmar och vika kartongerna? Jag står för bensinen... _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||
|
Re:
Jag kan swisha en 200:- från dig.. och så kan du göra nåt gott för nån annan vid nåt annat tillfälle.. _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||
|
Re:
Vi är nog hemma på antalet (även om man inte kan få för många) - har inte fått någon rapport idag ännu. Nu är det transporten som är kvar att lösa - sugan på en roadtrip?
_________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||
|
Re:
Jag jobbar tyvärr.. men skriv ihop en liten text om vad som behövs och vad som kan erbjudas.. så kan jag dela på fb och se om det är nån av ens vänner som kan.. _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Hjälmar till Ba(r)ndagen. Supertack för alla bidrag!!!
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 5 besök senaste veckan (13714 totalt) |