Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6011 besök totalt |
Jag har skickat in en anmälan via mejl så jag hoppas att jag kan få vara med jag med. Jag har inte fått något svar än så det blir väll först nästa vecka jag får reda på det... Jag vill ju veta nu, kan ju inte sitta still ens en gång. ![]() ![]() Strax ska jag åka till Göteborg och kolla på gokart SM ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||||||
Jag sover bara en gång i tält på Mantorp per år. och det är under Bug Run. Så det blir väll att kliva upp aldeles förtidigt som vanligt. _________________ // Jani Hast |
||||||
Förra året stod jag bara och mös på utställningen och plockade hem 3e pris.
På Tulling körde strippen på 14,3sek / 157blås och vann FÖRSTA pris i utställningen Nu blir det RS och kanske pokal för att vara snabb också Helena, Action meet är just till för att prova på och om du vill prova på. om du i lugn och ro vill tävla så kan du komma på lazzat rs Challenge, lazzats tävlingar är till för dig med vanlig bil och som gillar att köra Jag kallar det för "korp" motorsport _________________ Christoffer E |
||||||
Är väl inte någon gammal räv här direkt men tänkte i alla fall åka dit och förhoppningsvis bara köra en repa på strippen (har ingen båge i bilen) och sen se om det finns tid för rs bana.
Liten rättning av priserna för dagen. 200:- kostar det att köra rattlås. _________________ Martin Gustavsson Gzon Tuning AB |
||||||
Jag hade starka planer på att åka dit men icke...mitt motorrum ser fortfarande ut så här:
![]() J***a semester tider! ![]() Men jag ska nog ditt och kolla på när Kristian och dom andra kör drifting. Kristian vid vilken tid ungefär kan man räkna med att ni kör? _________________ Street Triple RS -18 |
||||||
Jag har tänkt att anmäla mig till Lazzat rs men jag har hitills vart upptagen de datum som varit...men det kommer. ![]() Fast sen rejsar jag i SLC också, har visserligen bara kört en tävling än så länge. Jag hoppas på svar imorn om jag får vara med på Actionmeet... ![]() Jag ser fram emot det och hoppas att jag får köra.. annars ska jag dit och kolla ändå. _________________ Helena Lindin ![]() |
||||||
njae.. ![]() entre 150 kr tillfälligt medlemsskap i SBF ansluten bilklubb 50 kr engångs licens (debutant licens) 50 kr körningsavgift 200 kr MVH/ .......Kristian _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
runt kl 15 e det sagt tag med dig hjälmen så kan du vara min "levande kon om du vill & VÅGAR lita på mig. ![]() jag gör ringar & fullfarts driftar NÄRA den som VÅGAR stå STILLA *ler* ringarna (donuts )görs ca 1-2 decimeter från dina fötter under obegränsat antal varv - eller tills motor säger ifrån ![]() ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
hehehe du får låna min bil då... ser ju trevligare ut med en tjej bakom ratten okså ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
Då kan jag lova att ingen vågar stå stilla. ![]() ![]() Det närmsta jag kommit drifting är nångång när jag kört på nån grusväg och sladdat lite. ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
||||||
Hmm, lite väl häftigt för att vänta i line-upen till RS-banan, tror det blir ganska mycket folk... Tror jag försöker komma ner och kolla lite bara. /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6011 besök totalt |