Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3318 besök totalt |
Å kanske lite andra fjädrar som motsvarar kalibern på dämparna och användningsområdet lite bättre... Du vet var hjälp finns. ![]() ![]() |
||
Jag och brorsan kommer också ner till träffen han ska köra i bmw cupen för första gången
![]() _________________ ERCUP segrare 2008 Porsche sports cup 8C segrare 2010 Nordictimeattack SM segrare 2014 |
||
om alla som kommer tar med sig bra väder så kanske jag slipper sova i ett dyblött tält.
![]() Sen vill jag helst köra med r-däcken på banan och inte mina svintunga och lite skeva 17" hjul. ![]() Är det ett ok förslag? ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||
Passa nu på att ta med olika luftfilter och andra trimprylar nu när det finns tillfälle att effektmäta
till en billig peng i depån. Eller varför inte kolla vad bilen ger innan trim prylarna kastas över bilen i vinter. Vid kampingen uppe vid halkbanan kommer det även att finnas en konbana med riktig tidtagning. För mer info se www.bmwsc.com Daniel Gudmundsson Sekreterare BMW Sport Club _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||
Har ett litet problem, nämligen en bil för mycket...
om någon från Malmö med omnejd skall åka upp redan på fredagen och kan tänka sig köra upp till Knutan med min privatbil så är jag ytterst tacksam! OM så är fallet nås jag på 0708-836930 i princip dygnet runt! ![]() _________________ Rikard Ahlin |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3318 besök totalt |