Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9561 besök totalt |
Vi är uppe i 11:a om din kompis skall med (ursäkta det sena svaret, missade helt den frågan) - åker han i något hårigt?
![]() /J |
||||||
om jag har någon hårig bil vet jag inte, men visst vore det kul att komma och köra några varv. Vad säger du SecretAgentMan? det är några från Lotusklubben som skall till GR just denna lördag. Har inte riktigt bestämt mig ännu hur jag skall göra. Om jag väljer Kinnekulle framför Gotland, kan jag komma då? _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||
Problemet är att vi har kommit överens om att släppa in 10 st rejsa-iter, vi har ingen koll egentligen exakt hur många bilar som kommer - och Kullen är väl inte den rymligaste banan man kan hitta...
oplar är väl sådär heta (jag kör en Astra GSi som bruksbil till vardags, det säger kanske en del om mina preferenser ![]() Men samtidigt är jag lite av principen att får en får alla....sicket dilemma. ![]() /J P.S. Inget ont sagt om Opel - jag gillar verkligen min bruksis. ![]() |
||||||
Svaret är svävande som ni märker - men jag lutar åt att listan är fast som den står, och att kotten och jonas står som reserver?
Jag vill ju att de som får köra, får möjlighet till massor med kvalitetstid på banan. ![]() /J |
||||||
Det finns oplar (och lika svala Golfar och SAAB 95:or) som svänger bra och det är väl det som räknas? _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
Jupp, absolut, men jag är allenarådande.
![]() 10 bilar bjöds in, listan är full - enkelt - och enligt min lätt trångsynta uppfattning (och av den enkla anledningen att kotten åkte skjortan av mig på Gelleråsen) så är vässade Elisar med kompetenta chaufförer viktade högre än den generiska Opel/Golfen i min personliga rankinglista. Men får en får alla som sagt, därför står jag fast vid att övriga förutom listan står som reserver - och jag överlåter skötseln av denna administration till er själva. Dock kommer listan att printas ut dagen innan och vara med vid insläppet, finns du inte på listan kommer du inte in - så var *noga* med detta (så kul är det inte att kuska på E20). Väl mött! /J |
||||||
Det är bara bita i det sura äpplet och konstatera att Jerry är the BIG MASA
![]() Så det är bara att slicka rö.... ![]() Sen vad som är "hårigt" eller ej är upp till honom, men han kan ju kolla undersidan på mitt 35åriga baksäte där är det lite hårigt ![]() _________________ Johan Sjölinder |
||||||
*asg*
Jag har själv ett 30-årigt underrede, och ett betydligt sportigare 26-årigt sådant att tillgå om det skulle knipa. ![]() /Chefen |
||||||
Självklart ska han med. Han har liksom blivit biten på det där med att åka bana ![]() om han åker något hårigt Hmmmmm..... Tja han är som alla andra på detta forumet BMW skadad ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Låt gå, den var med tidigt på listan, och jag missade det, han är med (lägg till hans namn bredvid ditt i listan). ![]() /J - inte alls BMW-skadad, mera åt Porschehållet. ![]() |
||||||
Har lagt till hans namn i listan ![]() ![]() Han Tackar ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
1. Niklas Falk
2. Klas NSX 3. Joachim osbeck 4. Samuel Lindkvist 5. Johan Sjölinder 6. Maciek Matwiejczuk 7. Johan B "blixten" 8. Nisse Classon 9. Lars Eriksson 10.Henrik Inhammar 11.Jonny Ekström Reserv: Lars Johansson Jonas Jonsson OBS Fråga till Jerry: Vi hadde 10st platser men listan du godkänt är det 11st. om nu någon faller bort ur listan, gäller då 10 eller 11 plateser??? _________________ Johan Sjölinder |
||||||
Jag gjorde bort mig, Maciek frågade tidigt om hans polare fick följa med, och jag missade detta - så i praktiken är det 11:a bilar - dock bad jag honom sätta polarens namn bredvid för att dölja mitt klåperi så gått det går.
![]() Jag ber om ursäkt, det ser onekligen lite tvivelaktigt ut - men jag tar det. Alltså, 11 totalt, sedan blir det reserver. Sorry. ![]() /J |
||||||
1. Niklas Falk
2. Klas NSX 3. Joachim osbeck 4. Samuel Lindkvist 5. Johan Sjölinder 6. Maciek Matwiejczuk 7. Johan B "blixten" 8. Nisse Classon 9. Lars Eriksson 10.Henrik Inhammar 11.Jonny Ekström Reserv: Lars Johansson Jonas Jonsson Carl Arwidsson Måste ju av ren pricip bevisa att även astror kan svänga så det står härliga till, å lite hårig är den nog allt, 270hk å ett personbästa runt kullen på 1,05:8. ![]() _________________ Carl Arwidsson Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering ![]() |
||||||
![]() ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9561 besök totalt |