| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
bmwsc superstage?
|
<< 1, 2 3913 besök totalt |
misstänker att det är samma flygfält ... Kan ju inte finnas så många i Emmaboda? (väg 120 mot Nybro när du kommit till Emmaboda) _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||
Det är samma flygfält där Bilsport anordnar "En dag på strippen". om du kommer från Nybro, så passerar du flygfältet INNAN du kommer fram till Emmaboda. (Emmaboda är för övrigt inte större än att man hinner köra fram och tillbaka genom "sta'n" ett antal gånger på 15 minuter...) |
||||
|
Sök på Skutaryd hos Eniro så hittar du.
Men hur tidigt skall du vara där Anton? 06,30 eller? Det är ju bara att köra ner till Norrköpning, sen E22 rätt ner till Kalmar och sen 25:an förbi Nybro och sen väg 120 till Emmaboda. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Tack för all hjälp!
Jag har aldrig besökt en dag på strippen där så jag är helt ny i området.
Ja ok, jag hade tänkt att åka kustvägen mot Kalmar direkt, men det är nog bäst att åka via Norrköping. Sen är jag expert på att åka fel och missa den rätta avfarten osv..
Fråga Kristian Larsson.
Jag vill verkligen komma fram i tid. Jag har förstått att jag behöver vara framme absolut senast klockan 08.00. _________________ /Anton Lillsund |
||||
|
Som sagt, se ovan. Snackade med farsan om det idag och han brukar räkna på lite drygt 4h Kalmar-Eskilstuna (tar ytterligare lite drygt 30 min till Emmaboda). Har inte björnkoll på hur Anton ligger till mot det. Men hittar man till Norrköping är mitt förslag busenkelt.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
|
Eskilstuna - Hollyhammar c:a 30 minuter (tidigt på morgonen
) så 5 timmar ner till Emmaboda är inte helt orimligt då ...
Det blir till att åka tidigt Anton
edit: Hallstahammar -> Norrköping -> Kalmar -> Emmaboda = 46,4 mil men mellan Kalmar och Emmaboda är det riksväg ... Man kan ju iofs åka fort där också, men motorväg går fortast
Riksväg är iofs trevligare att åka om man är lite halvtrött, då man måste svänga lite mer
Hallstahammar -> Örebro -> Jönköping -> Växjö -> Emmaboda = 48,2 mil mestadels motorväg. det låter som att Anton behöver en kartläsare?
well well det kan vi diskutera i morrn kväll, då jag (förhoppningsvis) får se Antons nya vrålåk ... _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||
|
|
||||
Jag orkar inte sätta mig in i vägvalet just nu. Jag har feber och hoppas verkligen den går över tills på söndag..
Men ni ska ha ett jättetack för all hjälp med vägval osv. Det uppskattas djupt av mig.
Mitt nya "vrålåk" står hemma på garageuppfarten hos morsan och farsan iaf, efter en plågsam tur till Ljungby.
_________________ /Anton Lillsund |
||||
![]() |
Inför träffar
bmwsc superstage?
|
<< 1, 2 3913 besök totalt |