| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Ferrari 360 CS spotted i Lund
|
1 besök senaste veckan (3204 totalt) |
|
Bilen har hittat dit den skulle.......
Den vänlige ägaren bjöd in till motorsportdag på Ring Knutstorp igår!
Tyvärr började det regna lite senare på dagen så bilens fulla potensial kunde kanppast utnyttjas. Men vilket ljud! I ronden avgasljud "köbe" bilar så ligger helt klart 360:in väldigt bra till. Tyvärr han man inte åka någon runda...... det var ju roligare att ratta egna åket! / John _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||
Jag var där förra året när han bjöd in lite kunder.
Vi åkte ner i en Ferrari 550 Maranello (utr. m. sportstolar & sportavgassystem) häärligt ljud!!
På hemvägen blev det en liten tur i en Corvette Z06 (då enda x:et i sverige) med kompressor och 600hk .
Jag har åkt/kört många roliga bilar men denna Z06 imponerade verkligen, gick så in i bänken (vassen, bomben osv..)
http://jc.olix.se/image.php?i=6959&s=4&z=0 http://jc.olix.se/image.php?i=6970&s=4&z=0 /Jonas _________________ Jonas Christensen NA NA NA 944S2 NB NBFL NB NA NA NB NB NA NC NB 106 Rallye x 2 |
||
|
om Ferrari Spagetti tycker vi inte...
Kanske inte strykful, men usch vad fel den ser ut i proportionerna. Men jag gillade ju nya 430 Modena vilket inte alla andra gör så... |
||
Ferrarin var ju sjuuuukt snygg
_________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||
|
Jag förstår mig inte på er
Kolla hur vacker en rejsbil kan bli där man behåller alla vackra drag från gatbilen: 575 GTC http://gto-racing.nexenservices.com/gtworld_Ferrari575GTC.htm _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||
Lite könlös japansk dussinbil över den där och om inte ful så definitivt inte snygg. Å andra sidan skulle jag aldrig i livet få för mig att köpa en Ferrari, så de vänder sig uppenbarligen inte till mig (det finns dock många snygga Ferrari, om än inte prisvärda). Jag tycker även att nya BMW inte precis är några skönheter, liksom att ett foto av en 911:a inte direkt är vad jag skulle vilja ha på väggen om jag vill titta på en snygg bil. Finns gräsligt många fula bilar när jag tänker efter.
För att avsluta positivt så tycker jag att många F1-bilar i perioden 67-68 var klart snygga bilkonstruktioner samt Ford GT40. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
|
|
||
|
612:an är ju en GT-vagn, byggd för knösar som har för mycket flis, trevlig att köra till sommarhuset på rivieran med. Kan tom stoppa in småbarnen där bak. (Ja, naturligtvis kan man ju
på dessa 550/575/612:or och göra GTR-bilar av de men de lär man knappast se glimten av.) Nä 430'n kommer att bli en dräpare, påminner onekligen om Enzon Annars får jag väl säga som dom flesta andra, 355:an, så ska en "icke-orimligt-dyr" Ferarri se ut. Inredningen är tyvärr inte up to date men det förlåter utsidan.
Peter, säger du att M Coupén skulle vara FUL?! Ganska kul för antingen hatar man de eller älskar man deras brutala utseende. Dom flesta stirrar i alla fall och jag tycker det är kul, alltid kan man reta någon
|
||
Jepp... Det är för mycket AMC Pacer känsla i den bilen. Me no like.
|
||
Fan , skulle kanske öppna ett sådant AB. Ser ut som att det finns hur mycket o tjena.Nu inser jag att det är fel bransch jag jobbar i.
Någon som är sugen
_________________ --VVTS-- |
||
![]() |
Bilder o videos
Ferrari 360 CS spotted i Lund
|
1 besök senaste veckan (3204 totalt) |