Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2503 besök totalt |
Inbetalning sker via postgiro.
Dessa pengar går till killen som beställer allt. Sen kommer lasten till Göteborg eller Stockholm för avhämtning. Jag är dock ganska tveksam till att pröjsa pengar till någon person jag aldrig träffat eller något sånt. Men här på Rejsa.nu är de ju bara supernice folk så de verkar inte vara några problem ![]() ![]() //Erik _________________ Erik Börnstedt |
||
Jag känner likadant.. Fasst är det ett gruppköp där ett större antal personer betalt in 2000 i förskott så skulle jag personligen inte våga blåsa dem. Jag menar OM han blåser köparna så lär han nog få de rätt så hett om öronen... |
||
om han som har hand om det bara får hem den första sambeställningen så e det ju inga problem med den andra
.. han gör så att han betalar in 30% av totalsumman först.. & får han då ingen bekräftelse / avi" (eller vad det ju hette) så betalar han inget mera & vi får tebaxs 70% av pengarna. jag litar på han iaf. har snackat mkt med han på tele & han driver även ett import företag Så han slår mig som en seriös person iaf ! K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
Ja de tvivlar jag inte på.
Men man vet ju hur de gick för 3000GT killarna ![]() Bilsport kändis blåser hela forumet på massa pengar, sen flyr landet ![]() okej skillnad på pengar, men ändå ![]() Ska bli kul och beställa en minimoto, dom lär ju gå rätt okey :P //Erik _________________ Erik Börnstedt |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2503 besök totalt |