Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 6745 besök totalt |
Hehe, jag är rädd att ni grabbar är mer miljöskadade än mig.. Jag fick inspiration av Stefan Lundin som har www.nioelva.se-butiken. Han har 911917 som sista sex nummer i mobilen om jag inte missminner mig. _________________ Anders Hansson |
||||||
Sådär, då var boendet fixat också!
![]() Räknar med att börja rulla söderut onsdag lunch och anländer till Nürburg på torsdag em, för att kunna hinna med några inledande varv redan på torsdag kväll. Blir troligen kvar i byn till måndag kväll. Hoppas få träffa många av er där! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Från sist vi sågs menar du ![]() ![]() Kul att vi sågs på Challenge, det hadde jag inte väntat mig, inte du heller kanske ![]() Grattis till din tid bra kört. Nästa gång kör jag kanske på andra däck(greppvänligare), så då får du passa dig ![]() ![]() Jobbar på det här med nurburgring. Men som du kanske såg hadde jag två barnstolar i RS6an på Challenge(härligt det med kan väl nämnas) Som sagt vi får se ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Jag hade inte heller tid eg, men så viskade någon här på rejsa "man lever bara en gång"(Tack Micke!). Då insåg jag att man måste nog omprioritera vissa saker här i livet! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Huh? Är det "ett gäng" Alfaförare på väg ner?? ![]() Tell me more! ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
Nej, inte vad jag vet. Men det rullar ett gäng 75:or i tåg därnere då och då precis som det rullar några risiga Audisar på driftturné då och då. (Det har förekommit i någon tråd här tror jag...) _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Hoppas nu att du får köra något! Det kan ju vara kul att också köra några varv i en tävlingsbil i år. ![]() Skämt å sido... Lycka till!!!! ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
Tar du också båten från Göteborg? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Jag hade tänkt göra det, men det verkar vara fullt på båten. ![]() Så jag tar nog vägen över bron och färja Rödby/Putgarden både på vägen ner och hem. Jag kommer ta det lugnt ner och övernatta någonstans i norra Tyskland. Beräknar komma till Nürburg under sena eftermiddagen, så att jag kan köra något varv redan på torsdag kväll. om ni passerar en svenskregistrerad svart Passat Variant med täckt släp, så får ni ![]() ![]() ![]() ![]() Jag har mobilnr +46 70 6207371 och bor på Haus Gerda på huvudstreetan i Nürburg. Åker ner själv den här gången, så jag hakar gärna på något ljugargäng för en ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Några
![]() Vi åker natten onsdag - Torsdag så vi borde var framme till lunch. Mvh John Kjellsson _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||||
Vad sägs om en första gemensam rejsa-ljugarkväll
![]() ![]() ![]() Jag föreslår att vi ses direkt efter att banan stänger. Inget fjant med dusch och ombyte utan pang-på ![]() Låmpligt Zur Burg - borden på högra sidan från dörren sett. Fördelen med Sur Borgen är att vi säkert är ensamma där då och det blir lätt att känna igen varandra. Resten av veckan blir det säkert mycket Pistenklause i alla fall. Vad tycks? om det finns intresse så förvarnar jag Frau Daniels om att ladda köket med Schnitzel och Pommes! _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
oj, strålande sol på fredag och regn samt åska på lördag.. Det blir nog ett intressant lopp.
http://www.wetteronline.de/Rheinl-Pf _________________ Anders Hansson |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 6745 besök totalt |