Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
<< 1, 2 1870 besök totalt |
Bra tips! Honom hade jag glömt!
Bra kille, han har ju till och med hängt här på Rejsa tidigare. 👍🏻 |
||
Upp med det här
Dörrar är förvisso införskaffade, men det finns 35kg huv att gjuta av tex. HJCC har gjort produktionsförändringar och hänvisar numera bildelar till Elite Projects istället. Någon som har erfarenhet av dem? Composite Design jobbar uteslutande med Autoklav Carbonia verkar vara mer serieproduktion Finns Nordic Composite i Bjuv som jag ska kolla upp lite närmare, samt Härdplastteknik i Dösjebro. |
||
Re:
Elite Projects har vi haft samarbeten med i typ tio år tillbaka. Kan varmt rekommendera dem - kompetensen är antagligen högst i Sverige på kompositdelar. ![]() _________________ Oscar W - återfinnes vanligtvis i ett mörkt kontor på Apex.se med skjutmått i högsta hugg. |
||
Re:
All kontakt jag haft med Robin på Elite P har varit kanon, på banan och även offerter för Supran. Bara hört bra om dom men som alla andra som gör saker på denna nivå så kostar det. Skulle redan beställt 1 del av dom om det inte var massa annat som ska in i detta pengahål ![]() _________________ Mumba Svensson Instagram: EvoSupra21 |
||
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
<< 1, 2 1870 besök totalt |