| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Den ny A4:an (Spionbilder) + S4:an
|
3628 besök totalt |
|
Specar på nya S4
Här är specen på nya S4. Låter mumma med 344 bhp Länk 1 --> S4 Sedan Länk 2 --> S4 Avant
|
||
|
|
||
|
|
||
|
Det var tusan så många bilder
Blir inte snyggare för det... Smaklös front, påminner mig om designmisstaget edsel som liknade... just det... Kommer antagligen att vara snyggare i svart så man får bort lite av kontrasten mellan "hålet, den öppna munnen etc" o silverlacken. o baken ser ju ledsen ut Inga kommentarer på kombins bak Verkar precis som om de har sagt; jaha nu har vi gort en typisk limp Audi igen... ska vi göra en speciell front/bak så den SER ny ut? Ska vi gissa hur mycket tyngre de nya bilen är?
Synd - tycker nuvarande A4 är riktigt snygg. Lite kantig o sportig Blant tyskarna leder MB tveklöst designligan. C, E o S-klass är vackra!!!! Även innuti. _________________ Jan Å |
||
Jag tycker att den e snyyyggg men coopers sen är snyggare
_________________ martin röndahl |
||
|
Den gamla var "snyggare" Såg mkt renare och MEra Audi ut! Bror min har en Avant och jag gillar den skarpt.. men denna var inte alls i min smak.. sedanen bättre än Avanten men AVanten ser jag som rena fiaskot! Indikera att jag då menar Bakifrån... i övrigt var den helt klart OK.
_________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||
|
Var ju inte många linjer som stämde med subaruns bakdel
Glöm inte att bilar är fyrkantiga bak, har oftast röda lampor och en glasruta... Titta på bilderna igen, och hitta likheter mellan bilarna.. Tyckte den såg helt ok ut. Nya A3 är en klockren hit! A6 ser också helt ok ut tycker jag. (har aldrig ägt en audi men ett 20 tal bmw och 10tal toyota.. så partisk är jag inte) _________________ Henrik Frberg M535i |
||
|
Jag förstår fortfarande inte det här riktigt.
Förförra A4'an kom (väl?) 1994, den såldes ju fram till 2002 då den nuvarande A4'an kom. Dvs. den tillverkades i 8 år vilket är en ganska normal längd. Men om nu den nuvarande A4'an ska ersättas nästa år (?) så blir det ju bara 3 år?! Vad har gått snett, mina tankegångar eller Audi's?
_________________ Johan Meissner |
||
|
På A4an:
Den ser ut som nya Volvon i fronten. Och Saab i rumpen. Tråkig tycker jag |
||
En ratt ska vara tre ekrad = inte dölja så mycket av instrumenten
Är dessutom nu inne med MASSOR av knappar på rattarna - är det bara för F1 har det eller? fånigt. Tycker att SAAB har föredömligt få/enkla knappar _________________ Jan Å |
||
|
_________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||
![]() |
Bilder o videos
Den ny A4:an (Spionbilder) + S4:an
|
3628 besök totalt |