| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Kinnekulle SSi 28/8 - Film - Nu MIRROR-site
|
4118 besök totalt |
|
Stort tack Benci för att du har filmat oss
). Det är alltid intressant att se vad "folk" har för spårval. Tycker en del av dom andra är lite stygga som undrar om du körde på bromsvätska. Jag tycker att dom skall vara glada att du inte körde för fullt för då hade dom ju inte kommit med på filmen.
/Johan B
_________________ Johan B |
||||
|
blixten:
Jag bara tetas lite med Benci
Japp filmerna är klockrena, på sina ställen så åker man som en kratta. Mellan molinknäppen och TV-kurvan kändes det pannkaka hela tiden
Ja men nu vet man hur man bör göra så nästa gång kan man hoppas det går bättre _________________ Johan Sjölinder |
||||
Tack, det är alltid kul att göra folk glada.
Det är första gången som jag leker "Ingmar Bergman". Det var kul med klippningen av filmen, men villken "pillegöra"! - Vad tyckte ni om filmens tekniska kvalitet, med tanke på den ganska hårda komprimeringen? - Vad tyckte ni om "introt" med musiken? _________________ Mvh Benci_Hovanyi
Gotland Ring 1:33,33s |
||||
och jag tyckte att det var en gammal honda framför mig , så det var bäst att köra om den innan den faller isär
_________________ --VVTS-- |
||||
Dig eller Benci?
||||
Du är bara avundsjuk
Kör inte du Volvo själv? _________________ --VVTS-- |
||||
Hmm ....., Jag som trodde att jag skulle få beröm för att vara en "gentleman" på banan.
Jag kanske skall sick-sacka mig fram i idealspåret i fortsättnigen, eller?
Men visst ja, jag glömde att du körde en lånad bil. Man är visst inte så rädd om lånade saker, eller hur?
_________________ Mvh Benci_Hovanyi
||||
Förlåt Benci , självklart ska man vara snäll och släppa förbi snabbare bilar så jag säger TACK i efterskott Visst är man rädd om lånade saker , annars får man inte låna igen
Sedan så körde jag inte över bilens gränser , utan precis under denna.Som dom flesta på detta forumet så kör jag med insidan av pannbenet och inte tvärt om
||||
|
Ny MIRROR-site uppe.
Färdigt: - Del 1: Pass1-förmiddag /Benci (Mina första varv på Kinnekulle) 28MB - Del 2: Pass2-förmiddag /Richard F. (Richard jagar Nisse Classon:s Golf) 55 MB - Del 3: Pass3-förmiddag /Benci (Strax innan regnet) 34 MB - Del 4: Pass4-eftermiddag /Benci (Den soliga eftermiddagen) 106 MB
Färdigt: - Del 1: Pass1-förmiddag /Benci (Mina första varv på Kinnekulle) 28MB - Del 2: Pass2-förmiddag /Richard F. (Richard jagar Nisse Classon:s Golf) 55 MB - Del 3: Pass3-förmiddag /Benci (Strax innan regnet) 34 MB - Del 4: Pass4-eftermiddag /Benci (Den soliga eftermiddagen) 106 MB _________________ Mvh Benci_Hovanyi
||||
![]() |
Bilder o videos
Kinnekulle SSi 28/8 - Film - Nu MIRROR-site
|
4118 besök totalt |