Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 3 besök senaste veckan (1264 totalt) |
Det som står i artikeln: Under lördagen genomfördes två race på Ljungbyhed Motorbana. Upplevelsen är helt annorlunda mot när STCC gick med fossilbilar. De eldrivna STCC-bilarna är snabbare och det är tydligt hur nära bristningsgränsen förarna kan pressa bilarna i kurvorna i hopp om att plocka en position. Det blev snabba omkörningar, avåkningar och gula flaggor. _________________ Mikael Mohlin |
||||||||
![]() _________________ Oscar W - återfinnes vanligtvis i ett mörkt kontor på Apex.se med skjutmått i högsta hugg. |
||||||||
Menar du att det är jag som försöker få något att låta något annat. Du får väl läsa själv då eftersom du inte tycker samma sak. Det är skribenten som påstår saker utan att komma med fakta. Jag personligen har inget mer att tillföra än att skriver man om Racing kan man ju försöka hålla sig till de fakta som finns. Den enda åsikt jag har är att startfältet är för litet och det är för korta rejs. Men det kan ju även vara bra för rejsen att det blir mer kamp på kort tid. Borde gå att få till tre rejs per helg som i BTCC om det är kort körtid. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 3 besök senaste veckan (1264 totalt) |