Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 80 besök senaste veckan (1455 totalt) |
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
Brukar kolla om jag har möjlighet, första besöket var 2000 och andra 2007 för mig.
Det är ett fantastiskt race att besöka. Snart omstart med grönflagg, alltid spännande ! _________________ Daniel Karlsson -------------------------------------------------- Med BMW 635 Csi Bi-Turbo |
||||||
Live från Fåården
https://www.youtube.com/watch?v=exvL _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
Re:
Galet mycket skiften i toppen detta år! Är Hypercar-klassen påverkad av BOP också? _________________ Tony Jonsson Grace, Space and Pace. |
||||||
Blir ett galet tvåtimmars sprint-race i regn som avrundning på ett av de bästa LM24 jag sett.
Toyota har strul med däckbytet. Ferrari #50 kan få bestraffning pga fel vid utfart från depån. Edit: och även för touch med Toyota #8. Ferrari kört hårt nu. #12 Porsche Hertz Jota är med i topp 8 på ledarvarvet. Väldigt imponerande med tanke på att det är ett ihopslängt "hemmabygge på 24 timmar". Helt öppet hur detta ska sluta... _________________ Tony Jonsson Grace, Space and Pace. |
||||||
Re:
Väldigt mycket, det ändras konstant mellan varje race, och är rätt invecklat med många parametrar, vikt , effekt( i hög och låg fart), tanktid osv. _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
Re:
Nytt för mig. Är det extravikter eller sker det "digitalt"? _________________ Tony Jonsson Grace, Space and Pace. |
||||||
Näst sista varvet. Sekundstrid om bronsplatsen mellan Ferrari #51 och Penske Porsche.
9 bilar inom ett varv är nog ett rekord. Edit; grattis till Ferrari och Danmark. Lär bli många danska pilgrimer nästa år. Undrar hur campingen ser ut efter denna regniga helg. Imponerande podiumplats för debuterande Proton Ford Mustang i LMGT3. Årets teambragd måste vara Porsche Hertz Jota #12 som blev 10a totalt. _________________ Tony Jonsson Grace, Space and Pace. |
||||||
Re:
Var det den mustangen som kördes av damer? _________________ Johan B |
||||||
Re:
Jag såg ett rent damteam: Iron Dames team's #85 Lamborghini Huracán LMGT3. Blev 5:a i klassen. En dansk i även det teamet: Michelle Gatting. _________________ Tony Jonsson Grace, Space and Pace. |
||||||
Re:
Jag hann se de 5 sista timmarna på RTL Nitro. Lördag var hemresa. _________________ Thomas Alsterfalk BMWCS # 04660 |
||||||
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
Re:
Tack, litet som i golf... ![]() Snårigt regelverk minst sagt. Men jämnt vart det för publiken. Skickligt (?) av Ferrari att gå i mål med 2% kvar av virtuell energi. _________________ Tony Jonsson Grace, Space and Pace. |
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 80 besök senaste veckan (1455 totalt) |