Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 64 besök senaste veckan (2130 totalt) |
Jag tror jag aldrig sagt "det var inte igår" så många gånger som igår
![]() ![]() ![]() ![]() PS: Vildsvinskorven var ju svingod! ![]() _________________ ![]() |
||||
Trevligt att träffa er.
Har kört på bana i många år, men nästan bara i Porsche klubben, så man träffar ju inte så många andra. _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||||
Riktigt trevlig tillställning, väldigt fint ordnat! Riktigt kul att träffa massa rejsafolk IRL, och den lustiga mix av bilar som är rejsa
![]() Vi får verkligen tacka Magnus som orkat hålla igång detta unika hörn av internet så länge, som fortfarande känns som internet gjorde förr (för att låta lite gubbig ![]() ![]() _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Re:
Ja! Verkligen! Tack Magnus! Och tack till Bisting som fixat allt, och Ankan som administrerat så utomordentligt. Maria (min (faktiskt) bättre hälft) hade jättekul, och hon kan inte ett skit om bilar. |
||||
Var det Cedric eller Millbro som haft bilen de kom i längst? Missar jag någon i den kampen?
Tanken som främst är med mig från igår var att jag kunde sitta i Marcus bil. Jag ser fram emot 34 årsjubileet... _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Re:
Andreas vinner den kampen, han köpte sin bil ungefär när jag köpte den blåa 924an av dig har jag för mig 2003 (farsan har den fortfarande fö ). Min köpte jag strax efter nyår 2006 om jag minns rätt ![]() _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Kul att träffas både nya och gamla bekanta. Snyggt fixat av alla inblandade.
Bra käk och ingen behövde gå hem hungrig :-) Rolig blandning av bilar på plats också ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
Tack till alla som kom och tack till Bisting för att han fixade garaget, maten, myset och tack till mig för att jag är en sån bra administratör
![]() ![]() Tack till alla som tog med sina rejsbilar - själv åkte jag id 7 tourer (som Tony var lite imponerad av ![]() Världens mysigaste rejsamingel i lackbox - det är inte illa pinkat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() och avslutar med en: ![]() Tack för alla kramar - ![]() _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||
Re:
Åter igen ett riktigt trevligt och bra styrt event! Finns tid, ork, möjlighet och allt det där så skulle det vara trevligt med ett 20års firande varje år antingen i början av säsongen där man kan snacka om säsongen som kommer alt som nu efter säsongen och snacka om säsongen som varit. //Robin _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
Re:
Hölls det nått fint tal den här gången då... ![]() _________________ Nisse Holmgren Umeå ![]() |
||||
Re:
Den som grillade och den som monterade - juh _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||
Re:
Rätt sällskap är också bra på att förhöja intryck. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Re:
Sällskapet! edit: Lennart hann före _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 64 besök senaste veckan (2130 totalt) |