Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Om hård- och mjukvara för loggning & video
![]() |
<< 1, 2 24 besök idag (878 totalt) |
Re:
Går att stänga av på min Gopro, dvs låsa i valbart läge _________________ ![]() |
||||
Re:
![]() ![]() _________________ Janne Josefsson Porsche 911 SC 1982 Ford Mustang HT 1965 BMW F11 520D bruksis IPteknik Väst AB SVKG 55 |
||||
Kan man ha stabilisering på, utan att kameran "snurrar runt sin axel" menar ni ?
Detta är DJI Action 1 med stabilisering "fullt på" tycker det ser bra ut, enligt mig. https://youtu.be/LOKc_ymi-IM?t=599 _________________ Daniel Karlsson -------------------------------------------------- Med BMW 635 Csi Bi-Turbo |
||||
Re:
Blir lite osäker nu, måste kolla _________________ ![]() |
||||
Re:
Hej, jag delar min video från senaste race med MSCC på Ring Knutstorp, för att avsluta ämnet. Tack för all hjälp och alla råd! ps. det är mitt andra race totalt och andra körning på Knutstorp. _________________ Eugene Maltsev Mazda Miata NA 1.8 BMW e39 540i touring https://www.instagram.com/mazda_sveata/ |
||||
Har en GoPro8 och haft billigare kameror innan, men jag har aldrig varit riktigt nöjd.
GoPro stänger av sig, batterierna tar slut och när man ska använda deras verktyg för att redigera filmer så krävs det konton och abonnemang på deras Cloud. Blir fullständigt allergisk mot sånt! Hur bra funkar Dachcams för at filma på banan? Det finns ju allt från svinbilliga till dyrare med 2-3 kanaler som filmar både framåt och bakåt samtidigt, något jag är intresserad av. Dashcams är ju en betydligt större marknad än action-kameror för racing. Som action kamera verkar Insta360 betydligt bättre och har bättre recentioner än GoPro. _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||||
![]() |
Om hård- och mjukvara för loggning & video
![]() |
<< 1, 2 24 besök idag (878 totalt) |