Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Mike Frisons kort från VLN 11 sept.
<<   1, 2
2931 besök totalt
christers_mille

Här sen Apr 2003

Lennart Jarmyr skrev:

Hoppas att det blir lite lungnare nu till helgen med trafiken på men det gör det nog för det ser ut att bli en regnig helg. >
Kommer du dit nu till helgen.

Jag kommer fredag någon gång under dagen åker hem måndag morgon.

Jag e så "illa" tvungen att va där, e ju ställföreträdande teamchef samt förare så skulle inte bli så poppis om jag stannade hemma

Kommer runt Fredag lunchtid och drar hem Söndag eftermiddag, kom upp till GP-banan o säg hej på eftermiddagen, vi kommer nog att stå bredvid RECARo-trailern med utsikt över NGK-schikanen, dvs tvärsöver från Box1-2-3-4.

om du vill får du gärna hjälpa till med o resa&riva tältet i utbyte mot mat, dryck och inträde på lördagen

PS regn är bra med framhjulsdrift så för mig får det gärna spöregna hela lördagen, slipper vi även byta däck thumbs up DS

Motala
Här sen Dec 2002

Trådstartare
christers_mille skrev:

Kommer runt Fredag lunchtid och drar hem Söndag eftermiddag, kom upp till GP-banan o säg hej på eftermiddagen, vi kommer nog att stå bredvid RECARo-trailern med utsikt över NGK-schikanen, dvs tvärsöver från Box1-2-3-4.

Brukar tillbringa större delen av fredagen i depån, men då brukar jag komma torsdag kväll, så nu blir det bara em, eftersom jag kommer fredag fm.

Jag ska titta efter er

Nürburgring
Mike Frisons kort från VLN 11 sept.
<<   1, 2
2931 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande