Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
SLC 12-timmars Mantorp 16/10
<<   1, 2
2826 besök totalt
Jörgen (Jet)
Stockholm/Skogås
Här sen Apr 2003

Kanon, 8:30 är ju nästan sovmorgon (nåja).. Har kikat på SLC Live "from the past" för att få in rätt känsla.

Eriksson/Karlsson blir en grym kombination Dessutom åker kameran med för att dokumentera
tillställningen.

Täby
Här sen Feb 2003

Magnus Karlsson skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Sådärja, nu är man helt förberedd för allt

Tack Dr Anders för lånet av skoteroverallen

Är det uniforms-krav på alla medarbetare? Vad har jag gett mig in på...

/Mangan

Fredrik har som sagt lite andra värmekrav än de flesta, så du behöver nog inte oroa dig, om inte du också tillhör en av sveriges mest frusna personer... (28 grader inomhus är inte skönt )

#24, #64, #88
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

AndersY skrev:
Magnus Karlsson skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Sådärja, nu är man helt förberedd för allt

Tack Dr Anders för lånet av skoteroverallen

Är det uniforms-krav på alla medarbetare? Vad har jag gett mig in på...

/Mangan

28 grader inomhus är inte skönt

Håller med, 30 är bättre när man sover

RBC-Lars
HQ
Här sen Mar 2003

Temperaturen är det minsta Ni har att bekymra er över
det finns värre saker..

Att snurra runt och yra litet på fredagen är att rekommendera. Det blir betydligt lättare att kommentara live om man vet vem och vilka man talar om. En hörsnäcka med FM-radio så att ni hör Tärnström allias speaker är guld om bara Jocke gör sitt jobb

Huvudinformationskällan är annars racemonitor i kombination med med funkisradion. att lyssna på denna är emellanåt en dråplig historia, nästan värt ett eget kapitel (eller tråd).

Lyssna, spring, snacka, spring, skriv, lyssna, skriv, käka, skriv, lyssna, spring, snacka, skriv, lyssna, uppdatera, skriv, snacka, skriv osv. Det var förasta timmen. Multiplicera med tolv.

to be honest, ha det skitkul!!!!!!

På festen hoppas jag att ni slipper de värsta excesserna i bordsdancing och passering genom glasväggar. Ibland blir det nästan för mycket. Men de rundnätta herrarana i Bacon Brothers är i sig själv värda reasan! thumbs up

Flytthelvete thumbs down

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002

Hjälpmoderator
Trådstartare
Kommer kommentatorn att höras då? Det jag hörde på Anderstorp var en förvånad röst en 30 min in i 3h-racet: Hörs jag nu? och sen en riktig rapportering ett litet tag. Fast efter en liten stund blev det bara radiobrus igen, och så var det resten av dagen när jag slog på radion emellanåt.

Fast finalen förra året var värre. Musiken fanns där hela tiden, och det är ju ok. OM den tonats ner när LG hade något att säga, men det gjorde den inte. Fast det gjorde inget, för efter ungefär 3 seks rapportering kom det varje gång en sån jättestörning att man inte uppfattade något alls. Jag har aldrig varit så över ställningen i ett race som då.

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

P.P. skrev:
Kommer kommentatorn att höras då? Det jag hörde på Anderstorp var en förvånad röst en 30 min in i 3h-racet: Hörs jag nu? och sen en riktig rapportering ett litet tag. Fast efter en liten stund blev det bara radiobrus igen, och så var det resten av dagen när jag slog på radion emellanåt.

Fast finalen förra året var värre. Musiken fanns där hela tiden, och det är ju ok. OM den tonats ner när LG hade något att säga, men det gjorde den inte. Fast det gjorde inget, för efter ungefär 3 seks rapportering kom det varje gång en sån jättestörning att man inte uppfattade något alls. Jag har aldrig varit så över ställningen i ett race som då.

Jo jag vet att våran speakerhantering lämnar lite att önska tyvärr........ men till Finalen ska vi förbättra oss lite iaf...... dvs mer prat och mindre musik.

Stacke
Vaggeryd
Här sen Nov 2002

Jag är där på lördag. Har börjat i konfektionsbranschen nu och ska promota PFC-handskar

Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002

Hjälpmoderator
Trådstartare
Värmer de?

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Lennart Jarmyr
Motala
Här sen Dec 2002

Var ute en sväng nu i em, var lite kallt, men jag fick ju se Carl Philip köra.

Stacke
Vaggeryd
Här sen Nov 2002

P.P. skrev:
Värmer de?

om du arbetar med bromsar så garanterar jag att de värmer...

Citera
Inför träffar
SLC 12-timmars Mantorp 16/10
<<   1, 2
2826 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande