Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 2826 besök totalt |
Kanon, 8:30 är ju nästan sovmorgon (nåja).. Har kikat på SLC Live "from the past" för att få in rätt känsla.
Eriksson/Karlsson blir en grym kombination ![]() tillställningen. _________________ Jörgen Eriksson |
||||||
Fredrik har som sagt lite andra värmekrav än de flesta, så du behöver nog inte oroa dig, om inte du också tillhör en av sveriges mest frusna personer... (28 grader inomhus är inte skönt ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||
Håller med, 30 är bättre när man sover ![]() |
||||||
Temperaturen är det minsta Ni har att bekymra er över
![]() det finns värre saker.. ![]() Att snurra runt och yra litet på fredagen är att rekommendera. Det blir betydligt lättare att kommentara live om man vet vem och vilka man talar om. En hörsnäcka med FM-radio så att ni hör Tärnström allias speaker är guld om bara Jocke gör sitt jobb ![]() Huvudinformationskällan är annars racemonitor i kombination med med funkisradion. att lyssna på denna är emellanåt en dråplig historia, nästan värt ett eget kapitel (eller tråd). Lyssna, spring, snacka, spring, skriv, lyssna, skriv, käka, skriv, lyssna, spring, snacka, skriv, lyssna, uppdatera, skriv, snacka, skriv osv. Det var förasta timmen. Multiplicera med tolv. to be honest, ha det skitkul!!!!!! På festen hoppas jag att ni slipper de värsta excesserna i bordsdancing och passering genom glasväggar. Ibland blir det nästan för mycket. Men de rundnätta herrarana i Bacon Brothers är i sig själv värda reasan! ![]() Flytthelvete ![]() _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||||
Kommer kommentatorn att höras då? Det jag hörde på Anderstorp var en förvånad röst en 30 min in i 3h-racet: Hörs jag nu? och sen en riktig rapportering ett litet tag. Fast efter en liten stund blev det bara radiobrus igen, och så var det resten av dagen när jag slog på radion emellanåt.
Fast finalen förra året var värre. Musiken fanns där hela tiden, och det är ju ok. OM den tonats ner när LG hade något att säga, men det gjorde den inte. Fast det gjorde inget, för efter ungefär 3 seks rapportering kom det varje gång en sån jättestörning att man inte uppfattade något alls. Jag har aldrig varit så ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
Jo jag vet att våran speakerhantering lämnar lite att önska tyvärr........ men till Finalen ska vi förbättra oss lite iaf...... dvs mer prat och mindre musik. |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 2826 besök totalt |