Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5048 besök totalt |
Nu var ju dethär en tråd för röda bilar...men ok då, aftersom du är någorlunda rättvaccinerad får du vara med med dina svarta Martin.
![]() Vågar man gissa octavia RS som ny bruksvagn? ![]() Eller ska vi "slå på stort"? |
||||
Var inte du en övertygad fanatiker som börjat mjukna? ![]() Men visst vore det kul om ytterligare en av mina M3:or stannade i de frälstas skara (annars är väl risken att någon bygger bilstereobil av den - hemska tanke ![]() ///Martin Gistell _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
Ska ärligt säga att jag mer och mer börja gå från "TokBMWfanatiker" till E30 (och då självklart M3) dito.
![]() Hädar ju tom med både framhjulsdrift och turbo inom racingen numera...men det är verkligen tokstimulerande och kanonroligt! Finns en och annan som kommer dra på ögonlocket då allt blir klart... ![]() Eller, tja, det ska väl mkt till innan jag köper ngt annat än BMW, känns som om det finns ett par modeller som inte kommer vara för gammla på ett par år iaf...men mkt av det nya är bara för hemst designmässigt. En 540 touring som bruks, M3 E30 som clubracer samt en MINI Cooper S som frugans shoping/min leksaks -bil. Det är såååå trevligt att drömma ibland. ![]() Ska skrapa en Triss och se om inte din M3 kan få ett riktigt hem i fortsättningen oxå... |
||||
Lovar att en 540 är en trevlig bruksvagn men ingen vidare banbil ![]() Har haft en sån dock i E34 sedan version. Jag skulle vilja prova en M3 E30, hade chansen förut en gång på ett race i Avesta men kändes för osäkert.. _________________ Kör cheva numer. |
||||
och inte var det jag...men nästa gång den byter ägare kanske man... ![]() ![]() ![]() För den bilen har ju "lite rätta delar" om man ska utrycka sig milt... Helt perfekt! Inte en massa onödigt bjävs. Kul att den fortsätter i händerna på ngn som kan köra den som sig bör...men man funderar på vem... ![]() |
||||
![]() ok, jag kanske skrivit ngt inlägg ngn gång här då... Men det andra tar vi reda på ganska enkelt. Låt mig få ett träningspass i Lånloppan så jag kommer in "i ätt". Sen ska vi se vem som åker snabbast... Efteråt får vi väl ta en retur i 400hk+ 9-3... För då får du än mer pisk! ![]() *morrar* |
||||
Tanken slog mig, men du gnäller ju bara över vikthandikapp hela tiden...så jag tänkte låta bli.
Sedan gillar jag inte dedär småvagnarna, de är inget för mig... *harkel* |
||||
Så snabb e jag inte... ![]() 02-rules! ?????????? ![]() |
||||
Jag kapitulerar ALDRIG!!! Det är BMW 2002 som gäller! |
||||
Lancia var det snack om...men vet vad du sagt om M3 efter provtur...
![]() Så fram med ätt nu! ![]() |
||||
Magnus,
Grattis till bilen, nu har du en "vanlig" bil som borde halla jämt med räcern. Passa dig sa att inte Johan börjar komma med förslag om att PAA skall "lättas". Det han da menar är att dom där ställbara kränghämmarna borde monteras pa racern istället. Trist med arbetsplatsen, hoppas att verksamheten snabbt kommer igang. Vi ses pa banorna! Mvh Anders |
||||
Tackar, jag får slå honom på fingrarna om han börjar ![]() Arne: Jo, 13,25 men bara ett kort tag....måste göra plats i garaget...och fylla hålet i plånboken ![]() |
||||
Det är väl snarare så att jag får smyga in garaget och montera blytackor på hemliga ställen i den bilen ![]() ![]() Sen kommer Magnus säkert tycka den är för stötig, men då har jag botemedel i form av ett set mjuka Eibach att byta med ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||
Inga problem, vi haller pa och tar bort massa saker fran var M3a, dom kan säkert användas för att tynga ned Magnus M3a. ![]() Saknar den där bilen, skoj att det blev en bra ägare, hade varit för trist om den blev utrustad med "ögonlock", svarta rutor och fetstereo. Mvh Anders Kaarle |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5048 besök totalt |