Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
<< 1, 2 4156 besök totalt |
Hmmmm....Har jag missat nåt här? Av ngn anledning har jag fått intrycket av att det finns en familj i bakgrunden? Vad säger den sämre hälften ang hushållsbudgetens fördelning egentligen? ![]() Du kanske måste sälja Porschen till mig? ![]() _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||||
Jag måste bara fråga om detta är priset för två 6-kolvsok eller som det är pris per sida? I och för sig så kan man ringa o fråga sandén men om nån vet här så känns det onödigt =) _________________ Mikael Olofsson |
||||||
En inte allt för vågad gissning är per sida.(Skulle det vara för bägge två skulle det vara billigare än Audi originalok till UrS4an-vilket inte säger ett pink iofs, eftersom dom verkar vara tillverkade i guld om man kollar i prislistan-6000:-/st ![]() _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||||
_________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
<< 1, 2 4156 besök totalt |