| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Säsong 5 av rejsa.nu's onlineliga - XLMS
|
2744 besök totalt |
här fins den http://www.pumams.com/download/track _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
|
Sen så får du gå in i resp säsongs gdb-fil och ändra nedanstående! OBS! Inte banans gdb-fil!
Tex ska du köra LeMans night med 2001 års säsong så ändra till: // Game/Season Info: Game Name = ALMS 2001 Season - All Classes Game Filter = AND: 1 DefaultScoring { RacePitKPH = 60 NormalPitKPH = 50 Practice1Day = Friday Practice1Start = 11:00 Practice1Duration = 60 Practice2Day = Friday Practice2Start = 13:00 Practice2Duration = 60 Practice3Day = Saturday Practice3Start = 9:00 Practice3Duration = 45 Practice4Day = Saturday Practice4Start = 10:15 Practice4Duration = 45 QualifyDay = Saturday QualifyStart = 13:00 QualifyDuration = 60 QualifyLaps = WarmupDay = Sunday WarmupStart = 9:30 WarmupDuration = 30 RaceDay = Sunday RaceStart = 14:00 RaceLaps = 600 RaceTime = 1440 Ska du rejsa så ändra RaceStart till tex 3:00. Då blir banan mitt i natten och då sätts framlyktorna på automatiskt. Ska du tex bara öva lite så ändrar du Practice1Start till någon tid på natten. observera att du måste köra RACE och inte TEST DAY för att detta ska funka! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
tackar
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||||
np _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
hmm så hur kör man rejs med bara typ en eller två motståndare med samma klass som jag (så man inte blir distraherad av lagg när man tränar in nattkörning (knappast som i verkligheten, blända av och blända på ![]() )
||||||
|
Antal bilar på banan ställer du in i spelet. Där kan du ställ in tex 3 st.
I och med att du ställer in så att det är natt så blir lysena på hela tiden och inte bara blinkar... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
|
Det där med lysena får jag inte att fungera,Så det är bra att det kommer upp redan,För en final där 50% inte har lyse är väl ingen höjdare?,Visserligen har jag testat utan o jag ser skapligt i alla fall
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
det är bra.. Om du har sikt problem kanske vi dödliga hänger med... ![]()
jag föreslog för niklas att stuka din gasfot annars så vi hinner med på söndag..
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Säsong 5 av rejsa.nu's onlineliga - XLMS
|
2744 besök totalt |