Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6280 besök totalt |
Tack, då slapp jag säga det själv. Nästa gång har KL inga godtagbara bortförklaringar! Över ett år med karting och lyckas "missa" varje gång... ![]() Å den killen säger sig ska köra race till sommaren... ![]() |
||||||||||
Detta har jag missat helt och hållet. Det var synd för lite cart är alltid roligt.
200NSX, Du står högst upp på pallen ser jag. Härligt, ett stort GRATTIS ![]() Vinna är alltid roligt, men det viktiga är att deltaga och ha det roligt. ![]() Vore kul att efter nyår köra någonstans och kanske avsluta med några öl hos någon. _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||||||
Wie wie! ![]()
Har du glömt att jag ringde dig veckan innan ? ![]()
Tack! Det värmer att få höra det av dig, nästan lika mycket som när Matti bjuder på värme ![]()
Motala om 2-3 veckor då? ![]() _________________ /Klas Pihl |
||||||||||
Kan vara en kul idé. Skall du hålla i det igen? Det gick ju bra sist även om det var lite rörigt i upplägget. "Den andra gruppen startar först och den första i gruppen startar sist med cart 8, alltså den kart som står sist inte nummer 8 men kom ihåg vilket nummer det var på karten ni körde". ![]() _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||||||
He he.... ![]() ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6280 besök totalt |