| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
grand turismo 4
|
1 besök senaste veckan (5344 totalt) |
|
|
||||
|
det är för renderade bilder inte ingame bilder..
tvivlar på att ps2an klarar av den grafiken antingen kommer det se sämre ut eller så blir det blueray och ps3..
(jag skiter i vilket jag vill ha forza motorsports till xboxen.. ![]() )
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||
Givetvis kommer ingamegrafiken inte att vara exakt så detaljerad och renderad, men jag hävdar bestämt att det ger en fingervisning. PS2 är inte helt av banan ännu, se bara på spel som Burnout 3 (helt meningslöst, men väldigt bra grafik). Forza Motorsport är bra, men inte i närheten av Gran Turismo när det kommer till körkänsla, är min upplevelse efter att ha kört demot. _________________ Mvh / Kalle Hansen |
||||
Var det Forza vi spelade hemma hos Johan i helgen? Det kan ha varit X-box kassa kontroll som fick mig att inte gilla känslan, men i min värld är GT på PS2 fortfarande bäst om man ska spela på konsoll. _________________ /Anton Lillsund |
||||
Stämmer bra! Snygg bild
_________________ Mvh / Kalle Hansen |
||||
|
Ligger ett demo ute på spelet där man kan köra 5 bilar på 3 banor, däribland Nordslingan...
Vad ska man säga... Precis lika bra som bilderna antyder och konstant 60fps för dom som tvivlar. Kan glädjande konstatera att bilarna blivit svårare att kontrollera på ett vettigt sätt med gamepaden (för lite analog känsla) så det blir till att koppla ut ratten ur burken och köra den i PS2:an. http://www.gtplanet.net/index.php?ca Tankar normalt inte ner spel på nätet annars men eftersom detta är ett demo så hade jag inga problem med det
_________________ Mikael Hasslo |
||||
Håller tummarna för att du har rätt, och för att spelet innehåller en diger uppsjö Porschebilar (även om RUF inte är fel heller.......)
_________________ Mvh / Kalle Hansen |
||||
Fick höra samma sak... men det känns tveksamt, dom har juh nöjt sig mer RUF hittills... aja, får hoppas att dom inte skjuter mer på det bara... för jag orkar inte med mer väntande
|
||||
Jag har registrerat mig men när jag trycker "Download now" hänvisas jag bara till att logga in eller registrera mig, trots att jag är inloggad.. Något tips? |
||||
Stäng alla internet explorer- fönster och gå sedan in på sidan igen. Om inte detta hjälper: rensa cookies och temp. internet files, så ska det gå utan problem! _________________ Mvh / Kalle Hansen |
||||
|
Man borde juh inte vara tvungen att rensa cookies.. Då har jag juh att göra i timmar för att återställa allt..
Första gången jag kom dit fick jag skriva in användarnamn och lösenord vartefter jag redirectas till deras forum/community. om ja går tillbax till GT4/movies och försöker igen kommer återigen "Click here to sig in" upp och trycker jag där hänvisas jag nu direkt till formet och är redan inloggad.. Men att ladda hem verkar dödfött
|
||||
Ruf har bara gjort gatversioner, skulle inte ha nagot emot att branna runt pa nordslingan i en 956, 962, 917 eller liknande. _________________ Anders Hansson |
||||
Jag hade samma problem. om det var det andra mailet (välkomstmail) som skulle hitta fram efter registreringen eller om det var det att jag gick till deras startsida genom att skriva adressen i ett nytt explorerfönster vet jag inte. Jag loggade ut och stängde fönstret, efter det loggade jag in i ett nyöppnat fönster. Krångligt, men jag fick ladda hem 2,25 GB som fanns att tillgå iaf.
_________________ /Anton Lillsund |
||||
Stämmer. Det nya GT4-demot är för övrigt på 1,2Gb så en DVD-R brännare behövs också till skillnad mot det gamla BMW-demot som gick in på en CD. Patch för att ta bort tidsgränsen hittar man om man letar igenom forumen på GTplanet.net... _________________ Mikael Hasslo |
||||
|
om det är någon som har problem att ladda ner filmer från GTplanet så hittade jag en till film på nordslingan här: http://www.szekeres.nl/GT4/GT4p_1.wm
_________________ Mikael Hasslo |
||||
TACKAR! _________________ Mårten Olsson PCS 7003 |
||||
|
ojoj. Jag har verkligen längtat sååå efter GT4! Dom här bilderna och filmerna gör inte längtan mindre. För mig som bara har konsollerna till att spela bilspel är Gran Turismo serien det överlägset bästa spelet what so ever. Har en xbox nu men där har jag inte hittat något spel värt namnet. Hade dom lagt ner mer tid på PGR2 så hade det nog kunnat bli något kanske. Men det är iaf det enda spel där jag kan köra Enzon på Nordslingan hehe
Men för mig är GT3 fortfrande det bästa bilspelet till konsoll, älskar det
om nu Volvo och Porsche går att köra i GT4 så kommer ja antaglgen inte behöve köpa nåt mer spel
Har någon tips på bra bilspel till boxen så mottages dom varmt
(Har ingen dator värd namnet därav håller jag mig till konsoll hehe) Mvh Danne _________________ Daniel Briander, Alfa Romeo 156 V6/ |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
grand turismo 4
|
1 besök senaste veckan (5344 totalt) |