Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3285 besök totalt |
Min bil önskar sig en ny vassare motor...
Det kommer den att få, samt att jag ska ge bort en bantningskur och ett rumplyft också! Sen funderar jag på att skicka en blomsterkrans till SBP eftersom den gick igenom ![]() |
||||
MOGen kommer få en vassare avgaskam i hjulklapp och en ny STACK-varvräknare som visar minst 9k. 7-en fick ett nytt elektroniskt tändsystem lite i förskott.
-Sen önskar dom att våren kommer tidigt... _________________ ![]() Michael Stadig --BBDB-- ![]() Morgan 4/4 BDG, Caterham 7 TC, Lola T492, Honda RVF400R |
||||
lupon kommer få en extra sänkning samt tillbaka orginalstolen, ifall man skulle få en bil i sidan i högre hastighet känns de nog bra med airbag..
kanske att ja vågar ta ut henne på konbana eller liknande ![]() _________________ Erik |
||||
Re: Julklapp till bilen.
Köpte Porsches egna överdrag, mkt bra passform och kvalité. Blir väl lite andra grejor också skulle jag tro ![]() _________________ mvh Philip Lundh |
||||
min pärla fick dessa nu på morgonen
http://www.jegs.com/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?prrfnbr=4750&prmenbr=361 High-Flow 197 Aluminum Cylinder Heads 64cc Straight Plug hoppas hon blir nöjd ![]() ![]() Tomten kan var väldigt givmild ibland! ![]() _________________ Jonas Fagerö CHEVA NOVA 1972 |
||||
Min bil önskar sig nog inte vad den får, den skulle nog vilja ha ett fortsatt liv i lugn och ro i ett varmt land.
Verkar som den tröttnat på att stå ensam ute i kylan...... Den är nog dessutom lite bitter på min flickvän som tar upp all min tid =) Så för att muta bilen lite så får den rikligt med klappar... bl.a dessa med tillhörande splirrans plåtisar. ![]() och nya spridare som en förklapp, sen kanske hon får sig ett medlemskap i PCS, och då minsan blir det en spännande sommar.....och om hon är snäll så kanske ett par konisar lurar runt hörnet.... go jul på er ! uppdatering: Gissa va ja fick i julkklapp till bilen min, PCS medlemskap ! och 2 st däcktrycksmätare, tror farsan är sugen på att smiska skiten ur min bil =) _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Min önskar sig några varv till på Gotland Ring
![]() Men för att förbereda ska den få nya klistriga skor och så ska den få fettsugas. Så jobbigt med bantningskurer ju ![]() Sedan tillkommer lite smått och gått, husse kommer att ha fått sparat i ett halvår för dessa gåvor ![]() Så som man vill bli behandlad ska man behandla andra = hoppas den återgäldar med att vara kvickare runt banorna. ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
Min bil får en luftmängdmätare i hjulklapp
![]() Det är den sista delen som saknas för att M5 motorn ska kunna funka ![]() GOD JUL allihopa! ![]() |
||||
Min bil har julafton/födelsedag väldigt ofta framöver... Det senaste i presentväg var 6 st länkhuvud till hjulupphängningen bak och ratt + rattnav. På måndag kommer 2 stolar från England och indikationslampor till instrumenteringen.
Bruksbilen fick lite sladdande på ett industriområde i hjulklapp igår! ![]() _________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||||
Min bil fick en tvåkilos pulversläckare. Tomten (svågern) ville först inte lämna ut paketet eftersom han trodde det innehöll en 1.5 liters Single Malt. Bilen blev glad och tomten blev besviken.
_________________ Mattias Habenicht HMS |
||||
Min bil(bilar) önskar sig ett ordentligt mekgarage, avsaknaden av ett sådant är största anledningen till att min M3 fortfarande är nästan original
![]() Nåja lite Hjulklappar har det blivit iaf, en x-tra uppsättning fälgar till r-däcken och två omgångar re540-sulor ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3285 besök totalt |