Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2691 besök totalt |
Du har rätt i det du skriver, jag tog kanske i lite väl mycket även om jag skrev det om utseéndet med glimten i ögat. Visst är peltorhjälmen bättre men för halva slanten och ändå mindre så räcker RACE hjälmen till många, jag har ju faktist köpt mig en sådan i somras då pengarna tröt. Mvh Peter _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
Ta inte åt dej så...........det var inte ett svar till dej ![]() (föresten tvivlar jag inte en secund på att du ser hemsk ut i din Race) ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
Verkar som det finns hopp för mig att kunna hänga med på tåget
att köpa en G6.... Hur går det Daniel? Är man sent ute? (Har skickat PM också, så om du redan sett det ignorera detta inlägg) _________________ Christian Jansson BMWCS #10364 SVKG #661 BMW 332is E30 ![]() |
||
Hej alla hjälmintresserade!
Jag har slackat lite i hjälmaffären eftersom jag haft fullt upp med "viktigare" saker! ![]() Alla som skickat PM till mig, jag har fått dem så ta det bara lugnt! Vi ska bara få ihop alla. Jag har inte ens räknat att alla är inne. Johann, jag har fått in ett pris på FIA-godkänd integral. Mucho dineros. Kommer inte ihåg det rabatterade priset, men jag meddelar dig när jag kommer hem för där har jag alla uppgifter. Jag återkommer och stämmer av i en post på måndag med en lista på vilka som beställt vad. Jag kommer då även ge information om hur det ska levereras till avlägsna och gudsförgätna platser runt om i vårt avlånga land inklusive pris på frakt till dessa platser. Så ni som vet att ni kan hämta hjälmarna i Stockholm, skicka även leveransadress till mig på PM så fort som möjligt. mvh Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2691 besök totalt |