| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Köpa bur, vad ingår?
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 8 besök senaste veckan (8789 totalt) |
|
Re: Köpa bur, vad ingår?
Jag som hoppats på att någon hittat mer än jag
_________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||
|
Ingen idé att jag mailar o frågar när dom behagar skicka min båge då
Kan glädja dig med att man iaf får ett "automatmail" som bekräftelse direkt efter beställningen i brist på annan korrespondans...och man behöver inte uppge kontokortnummer eller dyligt utan dom tar väl betalt strax innan eller i samband med levarans får man förmoda!? Jag helgarderade i deras beställnings-rutor,tur det för ska man kompletera tar det väl ytterligare ett halvår innan bågen blir komplett. _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||||
|
Jaha, då kan jag stänga av datorn hemma då. Den har stått på dygnet runt för att jag ska vara på hugget direkt när mailet kommer.
Förutom att dom inte svarar på mail och att det är lång leveranstid så verkar det fungera med beställningarna från dom vad jag förstått iallafall då. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
|
Heigo är ett litet familjeföretag som visst är väldigt svåra när det gäller leveranser (grejerna kommer men det tar lång tid), om det inte är raceteam eller att man har kontakter. Därför beställde jag via Anders Levin som har haft en del kontakt med dem. Även för honom så tog det 2 månader om jag inte minns fel
Den som väntar på något gott................väntar alltid för länge
/Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Det är nog inga problem
Levin Racing: 070-5785785, anders.levin@swipnet.se /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
|
skall du ha en godkänd bur eller ? a nanrs har jag på jobbet en Golf II halvbur - NY av märket OMP till din bil - för 1500 kr _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Tack, men jag vill ha en fullbur! och en tysk sådan...
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
|
Det går inte bra med en engelsk? http://www.safetydevices.co.uk/oldsi _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||
|
Ha! Vem var det som sa att dom inte svarar på mail? Idag kom det ett svar.
Men... Jag hade skickat med en länk till buren jag vill ha och frågat vad som ingår och dom motfrågar; Vilken biltyp har du?
Nu skrev jag i klartext så får vi se om några veckor igen.
||||
Lucky You.....höll jag på att skriva, men jag upptäckte att även jag fick svar idag på frågan jag skickade 26/11. De har väl hittat koden för att logga in. Hursomhelst bara det är bra grejer och att de kommer innan säsongen börjar så är jag nöjd. Nu får vi se vem som delarna först........
_________________ Henrik |
||||
|
Nu har jag fått svar igen! Snabba ryck denna gången!
Man måste beställa med samtliga tillbehör för att få buren att se ut som den på bilden.
Nåja, det är ju för min egna säkerhet och då gör det inget om det kostar lite.
||||
Har du kontakt själv nu Nisse eller är det via Levin? om jag deducerar en regel ur ditt inlägg innebär det att man måste (till alla bilar) beställa hela kittet (d.v.s. kryssa för alla alternativ) på "sin" bur för att få den komplett? Ex.vis för mig: http://www.heigo.de/ASP/index.asp?PI Har du fått någon uppgift om leveranstid? _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
Det är egna kontakter och precis som Henrik också säger så måste man kryssa i samtliga tre "stag-tillbehör" (600.001, 600.011, 600.014) för att få buren som på bilden. Jag har inte kollat lev.tid. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
ok, de övriga sakerna kan man kanske också checka i? Så slipper man springa och köpa passande skruv själv.
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
Min båge har anlänt till Sverige nu iaf
Fraktbolaget ringde i måndags o sa det,dom vill att jag betalar Heigo via min bank o sedan faxar dom (fraktbolaget) en kopia på insättningen så skickar dom den till mej från Malmö.. Konstiga är ju att jag inte fått någon faktura från Heigo dock svarade Heigo på ett dygn på mail o gav mej en massa EBAN-koder o sånt så det ska väl kanske lösa sig
_________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||||
![]() |
Skruva banåkabil
Köpa bur, vad ingår?
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 8 besök senaste veckan (8789 totalt) |