| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Blivande objekt...
|
8371 besök totalt |
Tror jag säkert men hann inte ut idag för att plåta,vi håller på att rensa lägenheten för rustning
|
||||
|
|
||||
|
Hade glömt denna tråden
men Daniel6xQ:du hade rätt i alla fall om Corsa B.Kolla gärna in vår hemsida och bilder på den(bygget står still för tillfället) och byggandet av nya servicebussen: www.erlandstam.se Senare kommer Daniel och Frank Hoffmann få igång en ny sida(Hoffes Rally Team) och mer bilder kommer där sen.
|
||||
|
Blir nog j-a fräckt!!!Samma drivlina som i Kadetten och den går INTE lite dåligt och så blir Corsan ca:150 kg lättare
I morgon bitti åker dom neråt Kristianstad och denna gången har han lånat en DV kamera så det blir nog lite "onboard" film senare
|
||||
|
Ägaren till kameran ska redigera den först och så måste dom köra rallyt först
men vi hoppas att vi kan få en sponsor eller ett kanonpris på en DV kamera så vi kan redigera själva snabbt som f-n(eller blixten) så allmänheten kan få se filmerna!!!Så det kan dröja en stund innan filmen finns tyvärr men den kommer!!!Det kan jag garantera!!!!
|
||||
|
Vem av er är det som kör Audin???Daniel eller Sebastian???Jäkligt grym film om att skriva egna noter!!!!Kanon att ni lyckades fixa det!!!!
|
||||
Det är jag som kör
Sebastian hoppar in som co-driver ibland. Haha ja vad hade jag att välja på?
Antingen bromsa mig rakt fram eller vråla upp den på sidan och hoppas på det bästa
_________________ Daniel Steiner |
||||
Värsta Gigi Galli sladden
_________________ Jocke Hellqvist. |
||||
|
|
||||
Inte så fin sladd idag... Då jag körde helt utan koppling så var det lite dålig rytm och svårt att koncentera mig på noterna så lyckades vi ta en "svag höger över krön" fullt på fyran och seglade rakt ut i naturen och slog av båda framhjulen idag :/ hem och
_________________ Daniel Steiner |
||||
![]() |
Bilder o videos
Blivande objekt...
|
8371 besök totalt |