| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 10 XLMS (900) @ Portland - 30 jan ***
|
4242 besök totalt |
|
Kanske bäst om man provar lite i kväll då eller???Kan vara bra att veta lite hur bilf-n beter sig på banan
|
|
Tuffa kärror men du har ju en skapligt tuff kärra själv
|
|
Vi som kollar in kärrorna som ska tacka...ses på banan i morrn fast i datorns värld
|
|
Förmodligen ska vi ut på landet till morsan och farsan så jag kommer ej att kunna läsa forumet under dagen så jag hoppas att inga ändringar görs med tiden och så.Blir det någon radikal ändring får väl Niklas eller Kavic ringa upp mig på yuppin.
Edit:vi hoppar över landet för det blir för stressigt så jag blir hemma
|
|
Inför kvällens race kan ni kolla in ett par snygga kärror som är med i kväll: http://www.mydigitalphotos.org/index
|
|
|
|
Har du hittat mappen som är döpt efter banan(Portland) så går du in i GDB filen och ändrar till varven till 20 varv men internet tror jag inte du behöver göra något åt...bara att gå in i multiplayern och joina rejsa.nu rummet med lösenordet: rejsa så ska det funka.Kom ihåg bara att det är 2001 års säsong med 900 bilarna.Hoppas det löser sig,ska käka nu men kollar strax in igen.
|
|
Fredrik: bara starta multiplayer och klicka på "Refresh" då kommer rejsa.nu upp, klicka på den och sedan på "Join". Då blir du uppmanad att skriva i ett lösenord, du bara skriver i vårt lösenord och klicka på join igen. Det tar lite betänketid, iaf för mig, sedan är du inne i spelet ...
Jag kommer jag med ... som med Schumi .... bara minimalt med träning. Det här blir Kavic race ... igen!! ....
|
|
Bra skrivet Cawwa...glömde allt med refresh och det...kan som skrivet ta en stund ibland innan man kommer in.Kavic har ej tränat så mycket heller så jag tror att det är ett ganska öppet race i dag,kanske ett tight race för många
|
|
Hehe ... jag föredrar att ta starten från pole och sedan bara dra ifrån. Det har ju hittills inte hänt ...
...
Nåja jag kan nöja mig med att ligga sist hela loppet och sedan gå om alla på sista varvet och vinna ...
Det var kl 18.00 idag?? |
|
Server uppe....
IP: 213.114.66.244 namn: rejsa.nu lösen: rejsa Glöm inte....900-bilarna, 2001 års säsong och 20 varv i gdb-filen... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
![]() |
Racingsimulatorer
Race 10 XLMS (900) @ Portland - 30 jan ***
|
4242 besök totalt |