| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Spontanrace GTR @ Brno, lördag 12 febr ***
|
1 besök senaste veckan (2674 totalt) |
|
Gick in i depån och då blev jag urkastad ur spelet???Fick felrapport som skulle skickas????
|
||
och jag fick "Lost connection with host" .
Det var synd för det flöt på jävligt bra Men min pitcrew fixade till det .
|
||
|
Jag blåste motorn just när jag började få kontakt med billar framför Typisk, Tycker nog att det värkar lite för ostabilt för att det ska bli kul att köra en serie,Värkar ju som att man blir utkastad lite hur som helst,Jag blev det en gång, före kvalet
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
För mig funkade allt bra. Det har det även gjort i tidigare onlinerejs. Det enda som brukar strula är pacecar om man kör formationsvarv. Jag har BBB vilket kanske är en fördel när den som är host har det med??
_________________ /Lars Aldebo Subaru BRZ |
||
|
Intressant rejs jag låg 2:a och lite över 20 sek till 3:an, eftersom jag inte alls hade någon chans att hänga med Lars så tänkte jag att det är bara att ta det lugnt och bevaka andra en andra placering, men puff så dog motorn som alla andra porschar???? Knepigt för jag tyckte inte att jag var våldsam mot motor eller lådan. enda misstag jag gjorde var under kval då råkade jag peta ner till ettan en gång, men ligger det kvar till rejset?? Jaja det är väl inte bättre kvalite på tyska mojänger.. Jo jag körde med duct 3 och tempen låg på 76 grader innan motorn började brinna, kanske den gick för kall,, vet inte vad den där porschen tål för temp under rejs??
Iaf så var det ett kul rejs och jag tycker servern funkade bra. Grattis Lars bra kört. _________________ Kenneth "Kemzon" Emanuelsson |
||
|
Vore intressant att höra vad alla har för uppkoppling samt om det funkade bra eller ej.
Telia ADSL 2mbit Gick inte alls |
||
|
Tjena!
Tack för ett kul rejs...så länge det varade. Jag var hela tiden osäker på hur många varv det var som rejset var. Sen så upptäkte jag att det fanns en siffra långt ner till höger som räknade neråt. Då trodde jag att rejset skulle vara slut efter klockan gått ner, icke...Det var 3 varv kvar suck!!! Någon som vet var jag kan se antalet varv rejset är? Jag såg procenten samt tiden rejset skulle ta men inte antalet varv. Jag märkte inte att något var tokigt under träningen. Några åkte ut och in hela tiden...trodde ni böt bilar hehe Vet ej hur man skall fixa till detta... Jag sitter på en BBB 10/10 och det flöt på med undantag för en sak...framsen sjönk drastiskt!! JAg har det mesta påslaget på max och köra jag med AI-bilar så har jag ca 80-90 fps. Nu under rejset hade jag 20-25!!! Mycket knepigt! Jag har ju det värsta man kan ha i datorväg samt grafikkort. Ska prova att ställa ner grafiken till imorgon. Hade ni nåt lagg eller så?? Hur tyckte ni att det funkade med Tire Wear x3 och Fuel x3?? Blev det lite mer spännande? Depåbesöken gör det hela lite roligare iallafall... Detta med Porscharna tycker jag var väldigt knepigt! En annorlunda inställning jag hade var att jag hade Mechanical Failures var satt till "Timescaled" och inte "Normal". Ska prova "Normal" imorgon. När det gäller bilarna så provade jag BMWn och den var faktiskt kul att köra! Inte så långsammare än de övriga bilarna faktiskt! Sen så tyckte jag också att det funkade bra i starten. Skönt att slippa formation lap!!! En fråga! Skall jag som sitter på 10 Mbits lina köra med Cable... eller ska jag köra med LAN i inställningarna??? Nån som vet???? Väl mött imorgon... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
Jag har 0.5 lina och allt funkade skitbra ända tills jag gick in för att göra mitt depåstopp för då åkte jag ur och spelet slog av????????????????????
|
||
|
det fungerade bra för mej med förutom att jag åkte ut en gång innan kvalet +att motorn la av men det kanske var jag som körde för hårt med bilen ,viste inte att man kunde blåsa motorn så lätt, tyckte inte jag pressade den så hårt,men om man kör många onlinerace så ska man väl komma underfund med det med,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Jag har 1.2.3.0 och allt på(p4,3.4Ghz,1024DDR2,GeForce6800GTo) och även 0.5 ADSL som du men ända ska det strula?
|
||
|
Jag tyckte att allt funkade bra förutom att jag fick "Lost connection with host"
.
Inget lagg alls. |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Spontanrace GTR @ Brno, lördag 12 febr ***
|
1 besök senaste veckan (2674 totalt) |