| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Drifting på högsta nivå!
|
3254 besök totalt |
Är jag överkänslig om jag tycker det där gränsar till att vara ett personligt påhopp?
Fredrik, du förstod hur jag menade.
Asså jag är inte emot drifting, tvärt om, men jag gillade inte det jag såg på filmen. Angående jämförelsen med rally så är det ju inte så att arrangören direkt verkar för att publiken ska hoppa av vägen i sista sekund, där gör de väl allt de kan för att hålla publiken i schack? I den filmen var det, som jag uppfattade det, helt planerat att åka med mänskliga koner. Det tycker jag inte strävar till att motorsporten blir säkrare. Men det kanske inte alls är den typen av evenemang som är det de driftiga driftinggrabbarna (*fniss* så fyndig jag var nu), som har infört sporten i Sverige, menar att ska arrangeras här? _________________ William Ekström |
||||
Ber så mycket om ursäkt, jag läste för hastigt. Det var inte menat som något påhopp. Sorry. MVH /Henrik |
||||
|
|
||||
|
Liten Rejsa-etikettguide:
Racing Rally Laglydighet Slalom Banåka, t.ex. med klubben 402,3 Streetracing & korvkioskburnande olagligt Bling Nå't i den stilen
Edit: Glömde bling. _________________ Jörgen Eriksson |
||||
|
Det är väl den där lite muppiga F&F-stilen som många vänder sig mot... villt burnande nära publik utan skyddsstängsel eller att använda människor som koner. Har sett nånga exempel där lättklädda damer är rundningsmärken...
_________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||
som jag skrev där uppe... tror ingen här har något emot att dom kör 402m så länge dom inte behöver vara där och att det är seriöst arrangerat... som daniel ekström skriver så är det mest F&F-stilen alla är emot. _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||
kan troligen bero på att inte så många här verkligen vet vad det innebär. - det finns så många OLIKA varianter..
& så som Daniel nyss nämnde.... Har sett nånga exempel där lättklädda damer r rundningsmärken... Vad är det för fel på det... Hur många ggr har det inte nyttjats stuntförare o liknande på f1 tävlingar & andra liknande tävlingar... Kristian..... _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
![]() |
Bilder o videos
Drifting på högsta nivå!
|
3254 besök totalt |