| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Isracing - en sport för riktiga hårdingar (film)
|
6 besök senaste veckan (5143 totalt) |
Gunnar fick reservdelarna till växellådan först på fredagen och sen var det för mycket
han fick bland annat göra om kronhjulet lite för att få det att passa..mekade tydligen hela fredag natten för att kanske hinna köra i Åsele. Fredrik hadde tydligen problem med olje trycket vad jag har hört...
_________________ Nisse Holmgren Umeå
|
||||
Fasiken vad tråkigt i bägge fallen....
|
||||
|
ok!
Synd på både Gunnar och Thiger. Skulle vart kul att se dessa kubbas! Dessa tillsammans med Mikael Jansson. Den där Vankel/DKW:n var inte mycket att se. Vet nån vad han hade för problem?? Verkade vara tändningen? _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
om det är han som kör en vw 1500 så kan jag jag säga att det hördes ganska långt vad han sa när han kommit ur bilen i andra heatet.... satan var ett av orden _________________ Nisse Holmgren Umeå
|
||||
|
hmmm verkar somd et går att ha riktigt roligt på vintern med!
Får nog fundera på något dylikt då jag införskaffar min, förhoppningsvis till sommarren... peppar peppar... Nu ska jag avnjuta lite onboard E36 Compact
_________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||||
|
Här är en film från Åsele den 12:e Mars -05
Filmen kommer från Motorsport 4 sale. Högerklicka-spara-som http://www.slc.se/motorsport4sale/05 _________________ /Nicke Lindgren |
||||
![]() |
Bilder o videos
Isracing - en sport för riktiga hårdingar (film)
|
6 besök senaste veckan (5143 totalt) |