Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 8131 besök totalt |
Re:
Beror väl på om man jagar varvtider eller om man bara kör för att gasa mot någon annan... båda 2 är ju kul tycker jag _________________ Henrik Troeng |
||||||||||
Re:
Jag tyckte det var rätt skönt, men det var ju lite ensamt... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
Re:
Kan bara instämma, var där förra året med en kompis och vi var själva på banan. Två helger sedan var en annan kompis där och var helt själv på banan, så ett besök kan definitivt rekommenderas. ![]() Jag tycker definitivt att fördelarna med att vara ensam på banan är större än nackdelarna! ![]() |
||||||||||
Re:
If and buts... ![]() 1. Saknar licens fortfarande.. 2. Tror inte min sambo skulle bli överlycklig om jag kom med det förslaget, du vi stannar till en sväng på gelleråsen på lördag va? ![]() ![]() _________________ Joh@n M@hlst3dt |
||||||||||
Re:
Vem är det som bestämmer där hemma? Dessutom ligger G-åsen med vägen ![]() _________________ Stefan Larsson |
||||||||||
Re:
Det väl alla egentligen, den som tror något annat vet inte bättre ![]() ![]() Gotland Ring blir lagomt denna resa, det kommer fler banåkatillfällen denna säsong, var så säker! ![]() _________________ Joh@n M@hlst3dt |
||||||||||
Re:
Passa på att utforska de gotländska vägarna när du ändå är där, de är fantastiskt underhållande även i laglig hastighet. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 8131 besök totalt |