Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2780 besök totalt |
Den kanske vi har betalt då.... inte mig emot! Hellre betala för en Cobra än en Volvo S80 eller nåt.... Det borde passa honom o hänga lite här på rejsa.nu, hehe! Har han kört Ringen????? _________________ ![]() |
||
Så svårt var det ju inte ![]() Men att det var en lancia delta evo av nyare årsmodell syns ju på instrumenthuset och på ratten. Annonsnummret finns ju med i bildnamnet... Friskt fuskat hälften vunnet ![]() ![]() http://www.mobile.de/cgi-bin/search. _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||
Jag har för mig att kungen är personligt bekant med Carroll Shelby? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Jupps, kungen har en 456GT, såg iaf kungen i en sån på drottningholmsvägen i sommras, kungen hade ju en E28 M5:a med 518-märken förut har jag för mej
![]() En annan kul grej är följande, vi hade en E34 M5:a induvidual 1994, bilen var en av två induvidual som såldes i sverige 1994, (7 totalt i världen det året), en av dom två köpte den första ägaren till denna M5:a, den andra köpte kungen efter ha sett specen på den här röda som fanns i vår ägo.. http://www.rossab.nu/bilar/ross/obje Kungen beställde dock sin blå med beigt skinn... Allt enligt första ägaren... Denna M5:a ska också ha haft 375hk i motorn och 340 på bakhjulen, vet dock inte om detta stämmer eftersom vi inte hann bänka bilen... |
||
Kungen har också en X5:a.
Storyn är att: När X5:an lanserades så tilldelades Sverige 50 bilar. Kungen var sen att upptäcka X5:an så när han skulle beställa var de slut. Men efter ett litet samtal från Drottningholm ringde BMW Sverige till Tyskland som gärna kunde se till att Sveriges tilldelning vart 51 bilar istället! ![]() Mvh /Micke P.S. Han är dessutom hedersmedlem i www.bmwcs.com D.S. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Mkt snygg M5:a Johan CooperS!!!
![]() Men den ansvarige för ditmonteringen av ögonlocken skulle jag villja ha ett snack med! ![]() ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2780 besök totalt |