Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Elitracing (åskådarracing)
Samuel snabb som vanligt.
<<   1, 2, 3, 4   >>
6 besök senaste veckan (8449 totalt)
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Jag ville ju se!

Klart du måste dela med dig av filmen Samuel thumbs up

Stockholm
Här sen Nov 2002

Samuel Lindkvist skrev:
Får jag spela in det för eget bruk?
Får jag visa mina kompisar inspelningen hemma?
Får jag kopiera programmet och ge till kompisar?
Får jag visa mina kompisar inspelningen över nätet?

Ja
Ja
Nej
Nej

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Linköping
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Men sänds det inte nästa måndag
Blev iaf ordentligt besviken igår... FR är en fin klass, synd bara att det inte är 15-20 bilar på gridden

Horda
Här sen Nov 2002

Nästa måndag är det ju STCC igen och då från Gelleråsen.

Linköping
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Samuel Lindkvist skrev:
Nästa måndag är det ju STCC igen och då från Gelleråsen.

Isf är det riktigt dåligt thumbs down Ring och hör med de ansvariga.
Efter alla de positiva orden jag hörde om din körning från R Gabrielsson så vill man ju se det hela

Kristianstad
Här sen Nov 2002

En till som blev riktigt besviken på ztv igårkväll >

Reportern nämnde ju bara i förbifarten precis innan programmet slutade,
att det körts Radical också under helgen. Urkasst!!! thumbs down thumbs down thumbs down

Torslanda
Här sen Nov 2002

Samuel Lindkvist skrev:
Varje förare i Radical har betalat stora summor pengar för att dom överhuvudtaget ska filma Radical. Sen skiter dom i att sända det. thumbs down

För er som vill se har jag det inspelat från livesändningen. Men det får man väl inte dela med sig av utan att betala ännu mera. Hur ska jag då göra och var går gränsen?

Får jag spela in det för eget bruk?
Får jag visa mina kompisar inspelningen hemma?
Får jag kopiera programmet och ge till kompisar?
Får jag visa mina kompisar inspelningen över nätet?

Ruskigt surt..... Jag mailade ZTV men förväntar mig inget svar.

Vad är startavgiften för Radical och har ni garantier på mediabevakning/TV-sändningar?

Horda
Här sen Nov 2002

från radicalmotorsport.se skrev:

STCC GJORDE FEL - men nu ska det rättas till!

TV-avtalet mellan förarna i Radical och STCC AB säger att Radical ska sändas i eftersändningarna i ZTV och ViaSat. Det råder det ingen som helst tvekan om, säger STCC's marknadschef, Richard Schultz. Igår sände ZTV programmet STCC support, UTAN att ha med Radicalklassen!

Förare, team, sponsorer och fans satt uppe länge och väntade på sina favoriter och på sin klass - utan att få en liten uns av Radical.

Att felet har uppståt är bara att beklaga - nu måste vi rätta till det, för er, för oss och för alla sponsorer som Radical har, fortsätter Richard Schultz.
Från och med Karlskoga är allt som det ska PLUS att Radical kommer att synas med i fler direktsändningar som kompensation. Vilka det blir kan mr.Schultz inte svara på idag, men att det bara blir bättre är utan tvekan.

Radical är viktiga för STCC-arrangemanget, det är utan tvekan - Radical har byggt upp någonting och jag har följt klassen under sina tre år i Sverige - att samarbetet bara blir bättre och bättre märker inte bara vi på STCC utan även publiken, avslutar Richard Schultz, som ser fram emot Karlskoga - då Radical och STCC än en gång gör succé - TILLSAMMANS.

Att dom erkänner sina fel är ju bra. Men tråkigt att ingen får se när man för en gång skull i livet lyckas vinna en tävling. Nu blir jag tvungen att göra om det på gelleråsen i helgen. Inte helt lätt.

Stockholm
Här sen Nov 2002

Samuel Lindkvist skrev:
Men tråkigt att ingen får se när man för en gång skull i livet lyckas vinna en tävling. Nu blir jag tvungen att göra om det på gelleråsen i helgen. Inte helt lätt.

Säkert inte men det ordnar nog du Samuel, lycka till!

Lomma
Här sen Jan 2003

Ja, lycka till Samuel!!

/Björn

Porsche 944 TURBO
Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Samuel Lindkvist skrev:
Men tråkigt att ingen får se när man för en gång skull i livet lyckas vinna en tävling. Nu blir jag tvungen att göra om det på gelleråsen i helgen. Inte helt lätt.

Men jag såg dig på Viasat Sport i förra veckan!

Imponerande körning! Hur du lyckades bromsa dig om en så rutinerad förare som Niclas Lovén begriper jag inte?

Synd bara att kommentatorerna hade andra favoriter längre ner i fältet och uppmärksammade din körning ganska sent i loppet...

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
FSN
Torslanda
Här sen Nov 2002

Samuel Lindkvist skrev:
från radicalmotorsport.se skrev:

STCC GJORDE FEL - men nu ska det rättas till!

TV-avtalet mellan förarna i Radical och STCC AB säger att Radical ska sändas i eftersändningarna i ZTV och ViaSat. Det råder det ingen som helst tvekan om, säger STCC's marknadschef, Richard Schultz. Igår sände ZTV programmet STCC support, UTAN att ha med Radicalklassen!

Förare, team, sponsorer och fans satt uppe länge och väntade på sina favoriter och på sin klass - utan att få en liten uns av Radical.

Att felet har uppståt är bara att beklaga - nu måste vi rätta till det, för er, för oss och för alla sponsorer som Radical har, fortsätter Richard Schultz.
Från och med Karlskoga är allt som det ska PLUS att Radical kommer att synas med i fler direktsändningar som kompensation. Vilka det blir kan mr.Schultz inte svara på idag, men att det bara blir bättre är utan tvekan.

Radical är viktiga för STCC-arrangemanget, det är utan tvekan - Radical har byggt upp någonting och jag har följt klassen under sina tre år i Sverige - att samarbetet bara blir bättre och bättre märker inte bara vi på STCC utan även publiken, avslutar Richard Schultz, som ser fram emot Karlskoga - då Radical och STCC än en gång gör succé - TILLSAMMANS.

Att dom erkänner sina fel är ju bra. Men tråkigt att ingen får se när man för en gång skull i livet lyckas vinna en tävling. Nu blir jag tvungen att göra om det på gelleråsen i helgen. Inte helt lätt.

Men jag som för tillfället "skiter" i kommande lopp och vill se det från Knutstorp?? Lägg ut loppen på nån server så man får se det nån gång.......

Horda
Här sen Nov 2002

FSN skrev:

Men jag som för tillfället "skiter" i kommande lopp och vill se det från Knutstorp?? Lägg ut loppen på nån server så man får se det nån gång.......

Har du kollat dina PM?

Ängelholm
Här sen Mar 2003

Hejsan!

Jag har ju också missat att se detta, om det nu någon gång varit med.
Men jag såg att Viasat Sport sänder STCC Suport nu ikväll kl 21.00
kommer det att var med då?

Jag vill samtidigt passa på att gratulera förts till att du börja tävla på allvar och sen till
resultatet och vinsten!

/ John

Torslanda
Här sen Nov 2002

Kikade på bilderna på Samuels sida. Står "NYBÖRJARE" i baken på bilen. Måste ha varit ytterst trevlig information till dom andra på Knutstorp

Värnamo
Här sen Mar 2005

FSN skrev:
Kikade på bilderna på Samuels sida. Står "NYBÖRJARE" i baken på bilen. Måste ha varit ytterst trevlig information till dom andra på Knutstorp

Tommi Furu hade Finnjävel skrivet baktill på söndan!

Magnus Jonasson #81
9:a German Superkart Series 2010
7:a German Superkart Series 2011
Citera
Superkart
Värnamo
Här sen Mar 2005

Då har Samuel en seger till att skriva in i sitt cv.
HAde tydligen lite problem med sin bränsle pump.

Magnus Jonasson #81
9:a German Superkart Series 2010
7:a German Superkart Series 2011
Citera
GunnarÖ
hyffsat nära Gelleråsen
Här sen Nov 2002

Klart imponerade seger med tanke på bilen måste klassas som allt än lättkörd. thumbs up
De där störningarna syntes tydligt i utgången av esset. Jag trodde Samuel hade svåra greppproblem när jag såg på loppet. Men det är klart med en motor som går enligt av/på genom svängen så blir det annorlunda...

FSN
Torslanda
Här sen Nov 2002

Superkart skrev:
Då har Samuel en seger till att skriva in i sitt cv.
HAde tydligen lite problem med sin bränsle pump.

och ytterligare en....... Grattis till en dubbel.

Nästa gång är det Anderstorp och den banan har du ett par varv på sen tidigare eller hur??

Värnamo
Här sen Dec 2002

Bara att gratulera till dubbeln på Gelleråsen!! thumbs up

Samuel snabb som vanligt.
<<   1, 2, 3, 4   >>
6 besök senaste veckan (8449 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande