Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Mera Motor - Nytt motorprogram på TV4+ ikväll
<<   1, 2
3655 besök totalt
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002

Robert Reinsson skrev:
Angående SUWarna så var väl den testen OK, vad saknades?... ja visst ja, här dyrkar vi ju BMW
(nu kommer det väl stå två sådana här och vänta på mig när jag skall åka hem... )

Men detta SUWeräna inslag innehöll väl det som är nytt i den klassen så...
Visst är Volvon nyare på marknaden än vissa andra, men jag blev inte direkt imponerad av detaljkvalitet och "körglädje" vid min provkörning av toppmodellen. Den tillförde inget nytt i min värld, tunga och trötta vagnar från Volvo har jag sett tidigare.

Torshälla/Eskilstuna
Här sen Nov 2002

Trådstartare
JohanR skrev:
Förresten, ska vi ordna en vadslagning om vad Dackevall och Dickens gör när dom INTE provkör en bil ikväll? Dom har ju hitills tvättat respektive lyft på huven och kommenterat storleken på ljuddämparna.

Jag tror de kommer att kräla under instrumentbrädan för att visa hur kaxigt det är med säkringar i kolfiber.

JohanR

Hädanefter kommer du, Johan, att heta "Spågumman"!
För visst snackade dom om kolfiber och säkringar i kvällens program, när dom "testade" mc Laren F1:an. thumbs down >

JohanR
Jönköping
Här sen Dec 2002

Citat:

För visst snackade dom om kolfiber och säkringar i kvällens program, när dom "testade" mc Laren F1:an.

Jag trodde inte ens själv att jag skulle bli sannspådd! Jag tog ungefär det mest sinnessjuka jag kunde komma på. Men, det är väl som dom säger, verkligheten överträffar dikten.

Men Tiff var ju i sitt esse thumbs up Ja, så mycket gummibränna var det väl inte (av förklariga själ), men han visade hur man ska göra ett reportage (hint hint).

JohanR

Mera Motor - Nytt motorprogram på TV4+ ikväll
<<   1, 2
3655 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande