Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 7825 besök totalt |
Petter...jag åkte lite i pappas M3:a men det beror nog på att det var en ny motor i som jag sa i Lördas
![]() ![]() ![]() _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||
Henning Klevmark : Tack för en kanonträff..allt var bra & MYCKET bankörning..vore kul att veta när ni kör i Norge nu på våren & sommaren så att man kan komma & hälsa på & åka lite.
![]() _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||
Hei, Våre bantreff og andre treff finner du under "terminliste" på www.bmwccn.no. På de fleste treffene måste man ha BMW, men for eksempel på ACR 3-4/6 er også andre biler invitert. Hjertelig velkommen! Hilsen Henning Klevmark _________________ Henning Klevmark |
||||||
Länken funkar inte ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
Direkte link: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kalender/index.htm _________________ Mvh Robert Darre-Nilsen |
||||||
den M3`an va snygg! jag korde på Kumho KU 19 vanliga gatdekk. fungerade helt ok. _________________ Raymond Andersen |
||||||
Jag körde en röd M3 E30 (nr: 44), den lyfter gärna på framhjulet i tvära svängar med den här sättningen.
Provade först med Toyo Trampio 888 R-däck men bytte till Khumo Ectasa. Dom fungerade lika bra i vätan. Henning, vi kommer gärna till en Norgeträff ! Thord Röd M3 E30-90 _________________ Thord Johnsson |
||||||
Mycket rolig (lugn) banträff!
Bra ordnat av Norska Bmw-klubben. Intressant med ett ända långt körpass och aldrig flagga av. Det var dock lätt att glömma bort tiden och vara ute för länge. Det fick mina bromsar erfara efter ca 35min körning, pedalen gick i botten vid inbromsningen inför Ejes kurva. Visade sig att det berodde på en bromskloss som tog slut (de hade bara gått 100mil innan träffen...), hade i alla fall tur att inget hände. Ser fram mot nästa års träff med Norska Bmw-klubben! Här kommer några bilder: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ R o b e r t L a r s o n BMWSC/CS |
||||||
Självklart, t o m när jag jagar dig ![]() Men jag har lite problem med servern. Meddelar i denna tråd när den är upp igen. M V H Stephan _________________ M v h Stephan Berglund BMW M3 E36 -97 |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 7825 besök totalt |