| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Elitracing (åskådarracing)
F1 Monte Carlo
|
<< 1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (5567 totalt) |
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Håller med! Kul av Red Bull att sälja reklamplats till mer aktuella händelser än enbart varumärken! Undras om det kan bli en ny trend? |
||||||
Inte omöjligt....något stort filmbolag borde väl ha en del pengar att skänka till F1?
Åhhh, hoppas att McLaren bilen håller nu bara. Sedan så tycker jag faktiskt lite synd om Schumi också, vore kul att se honom på pallen
_________________ Rachid Rachid |
||||||
...trots att han missade depåstoppet när Pace Car var ute, imponerande! Alonso kan inte ha haft mycket kvar av däcken, men det var skickligt av båda Williamsförarna att ta sig om utan incidenter. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
|
Vad säger reglerna om däcksmönster efter racet? Kan inte läsa mig till det...
Bridgestones däck verkade börja funka efter 40 varv. En smula sent... Verkligen imponerande av McLaren att få sån fart på bilen i så många varv! _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
|
Kul för Kimi & co
Min maggropskänsla om Minardis framfart stämde inte denna gången heller. Tycker dock att främst Friesacher gjorde mycket bra ifrån sig tills den där olycksaliga punkteringen som resulterade i snurrningen. _________________ /Kristian Elisson |
||||||
Tror det beror på att det att det är en rätt så stor knöl intill bankanten där. _________________ Pet ter Uhlin |
||||||
Denna knöl går att känna även i GT3/4 som finns tillgänglig till PS2. Närmare Monaco än så kommer man nog inte hehee... _________________ Jhonny Kokko |
||||||
|
Jag vill minnas att knölen finns även i GPL och då är man ju betydligt närmre Monaco än nånting som har med PS2 att göra.
Nån av förarna körde rakt över där i en medåkningssekvens under racet idag och det vinglade en smula. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Jag tycker lite synd om Coulthard appropå klantar som kör på...
Var det någon som hängde med i Schumachers omkörning av Barrichello innan målgång, jag kollade på min videoinspelning men vad jag kunde se så var det inte med i bild? Skönt att det gick bra för Kimi, blev lite orolig när säkerhetsbilen kom ut. /Tom -som saknade BAR Honda _________________ /Tom Bengter Porsche 981 M3LR |
||||||
Tror inte att någon såg den. Fast Barri lät inte helt nöjd med Schumis manöver... _________________ /Kristian Elisson |
||||||
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Men var han inte tvungen att släppa Schumacher före sig tror ni.
För när dom sa att Barrichello låg 7 och Schumacher 8 inför sista varvet, då tänkte jag att det är nog tvärtom när dom kommer till mål, så jag vart inget förvånad.
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
*spraaak* "Let Michael through for the championship" *spraak* (Japp, jag scannade Ferraris radiotrafik... )
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
F1 Monte Carlo
|
<< 1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (5567 totalt) |