| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2005-06-02 "Gatåka" på Sviestad
|
4283 besök totalt |
Vilken sida av stan sitter du på. Jag sitter också på "andra sidan stan" (malmslätt) och här har vi inte fått regn... _________________ /Kristian Elisson |
||||
|
På "rätt sida stan" har skuren dragit över ganska nyss...
Ser lite halvmulet ut... Lite som på racebilskörningen förra veckan. Man gick och väntade på det regn som aldrig kom... |
||||
Ryd, mitt i studentghettot. |
||||
Prisuppgifter, Tider m.m. finns på http://www.lms.se/banrace/gataka.htm om du eller någon annan har några fler frågor kan ja nås på 070-399 90 19 ///Micke |
||||
|
Tittar nog förbi och tittar i alla fall.
En kommentar om blanketen. Doc är ett ganska olämpligt format att publicera saker i. En pdf eller postscript (.ps/.eps) passar mycket bättre. Blanketen är vad jag kan se inte menad att man ska fylla i på datorn utan bara skriva ut. Och skulle man ha sådan fällt går det att fixa det i pdf också. Främsta anledningen är att det krävs att man har Microsoft Word för att öppna doc om det ska se bra/rätt ut. Ms word kostar en jävla massa pengar, och många (inkl mig) kan inte ens köra det även om vi köpt/piratat det då vi inte kör MS Windows. Openoffice är gratis och kan öppna .doc, men det blir sällan bra (formateringen stämmer inte oftast, vilket fäller blanketter). Till i stort sätt alla platformar finns det därimot gratis pdf-läsare, och då blir ju formateringen alltid rätt. Dagens utläggning .
_________________ Markus Ålind |
||||
|
_________________ Magnus Thomé
|
||||
Här i Norrpan så sitter jag o dansar regndanser för att locka över alla svarta moln hitupp inför kvällen!
/Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Mycket bra Mangan.... sä här någonting :fly: :fly: eller ??
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
Eh, jag tror att du inte vill se...
/Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
|
|
||||
Får man lägga beslag på denna?
_________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
_________________ Magnus Thomé
|
||||
![]() |
Inför träffar