Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 6 besök senaste veckan (11310 totalt) |
Jösses vilket byte, från raket till hästdroska...
![]() Men mycket strul du hade med trefemtin, jag trodde de höll betydligt bättre! ![]() |
||||
Nope, jag har grävt ner mig i det förmånliga tjänstebilsträsket. Tråkigt men ekonomiskt. Snabb MC står på inköpslistan till våren för att tillfredställa mitt fartbehov
Måndagsexemplar i kombination med KOMPLETT INKOMPETENT VERKSTAD. Fy på sig HEDINBIL i GBG om ni läser detta. Jag har en kollega som kör 350Z på bana utan några som helst strul eller problem. Bilen är faktiskt ett prestandafynd. _________________ Rickard Franklin Volvo V50 T5 -06 Yamaha FZ6-N -06 ![]() |
||||
Köpguide i Automobil
Rikard. Kan du höra av dig till mig? Jag håller på att sammanställa en köpguide på 350Z och är intresserad av dina erfarenheter. Skicka ett mail till jonas.sahlstrom@automobil.se mvh Jonas Sahlström, Automobil _________________ Jonas Sahlström |
||||
Man kan alltså säga att 350Z är inget vidare kvalitetsmässigt?
Synd, snygg bil annars |
||||
Re:
och det baserar du på vad? ![]() Typ 5 inlägg av ägaren i en 2år gammal tråd där han dessutom säger att felen berode till viss del på verkstaden då hans kollega har en likadan som de inte varit något strul med? ![]() |
||||
Läste lite om den i Automotorsport - den fick väl inte toppbetyg av ägarna direkt
http://www.automotorsport.se/biltest |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 6 besök senaste veckan (11310 totalt) |