Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 9306 besök totalt |
Du har ett PM ![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Som alla andra, ett JÄTTE TACK till Attitude Motorclub.
Hmm min bil kränger inte så mycket som bilden visar, hadde den gjort det hadde det vait 2-hjulsåka. Jajabaja Niklas inte förvaska sanningen ![]() Ragnar: Va då fel på ditt chassi? Ingen som jag påpekat eller ![]() _________________ Johan Sjölinder |
||||
Tss... ![]() Fast bromsarna fram tog tvärslut. Måste ha tag på nya belägg och ev. även nya skivor. ![]() _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||||
om det var i hårnålen den gången jag låg bakom slutade det bra...fast med nosen åt fel håll. Jag hade precis släppt förbi honom men han var lite för het på gasen och hade för mycket fart in i kurvan. Som tur vad hade jag inte bara kört åt sidan utan även släppt gasen så jag hade inte så mycket fart. Jag hann stanna i god tid innan...annars kunde det slutat illa. _________________ Street Triple RS -18 |
||||
_________________ Richard Axell - 320i Touring -04 - |
||||
åkte ganska många varv bakom dig i en svart bmw e36:a innan du drog ifrån för mycket men det va roligt att se en gammal saab lyfta på inner hjulet flera gånger på olika ställen på banan ![]() ![]() _________________ Jani Tauriainen Bmwsc#476 Bmw 330 M e36:a |
||||
|
||||
|
||||
Tack för alla tack
![]() Jag som ![]() ![]() Alltid kul att träffa folk som man bara har en avatar på. 7-11 var tex mycket längre än vad jag trodde ![]() Jag på bild ![]() ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
|
||||
![]() Foto: Rickard Axell Man kan ju dra skämt om traktorer, plöja eller liknande men jag ska inte det ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
Mycket trevlig träff faktiskt. Gott om körtid och gott om trevliga människor. Kul att träffa nya ansikten!
Lilla Mazdan gjorde även husse stolt och höll ihop hela dagen. Sånt gillar vi! Ska belönas med ny bromsvätska, det behövs efter hård dag som denna. Denna passageraren verkar enl bilden uppskatta det hela lika mycket som jag. ![]() ![]() _________________ Martin Gustavsson Gzon Tuning AB |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 9306 besök totalt |