Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2005-07-29 Sturup Raceway, Svedala MK - HMS
<<   1, 2
7530 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Mamma mia! Jag har nu läst igenom allt som Nisse med all rätta plockade bort. Jag kommer plocka tillbaka några vanliga shyssta inlägg som råkade ryka i bara farten. Men oj vad flera glömt reglerna på Rejsa i den här trådens bortplockad inlägg

---

Att inleda ett inlägg med "Nån måste f_n i mig sätta stopp ..." och sedan fylla inlägget med en bunt ytterligare svärord med en hel del ilska och irritation är INTE okej här på Rejsa.

Att skriva "jag varnar personligen Herr ..." och "detta ska du får svaraför det lovar jag dig" är EXTREMT oacceptabelt här på Rejsa och så långt jag känner till även olagligt.

Att skriva "fatta detta din lögnare" här på Rejsa... ja, jag blir så trött så jag vet inte vad jag ska säga. Att jag ens ska behöva påpeka att sådant är oacceptabelt här på Rejsa...

Jag vill heller inte se sådant som "...skulle jag inte vara sen att dra på mig en polisanmälan för misshandel"!

---

Som sagt, läs reglerna en gång till! om man vill klaga på något, eller ännu mer om man vill klaga på en person, så krävs god ton och tydliga och underbyggda argument ihopsatta i ett trevligt formulerat och pedagogiskt utformat inlägg. Det brukar oftast dessutom vara betydligt effektivare än ett mer ilsket skrivet inlägg. Därav regel nr #5 här på Rejsa. Svårt? Javisst. Bättre i längden? Tveklöst!

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Frazze skrev:
Sent omsider, nu har jag redigerat och gått igenom mina bilder från i fredags:

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Dan Hovang skrev:
Här är mina bilder från i fredags ..

Dom finns också på min hemsida (http://hovang.zapto.org/racing/).

Här sen Aug 2003

Jag vill bara tacka Dig Magnus för att Du driver detta forum på det hårda sättet, därför håller det också en VÄLDIGT hög nivå i kunskap och gemenskap. Det finns många exempel på forum som tillåter forumanvändare att registrera sig helt anonymt och sen sitter de och gör märkliga inlägg, det är så skönt att slippa det på detta forumet.

Jag förstår att folk blir förbannade när en del människor kör som om det vore sista racet för säsongen och inte skyr några medel för att köra om eller blockera en omkörning. Men snälla, vi kör väl bana för att det är kul? Min sambo tycker det är kul att köra bana, och gör det gärna nu med sin lilla 316 compact. Vid vissa av körningarna på Sturup ,som har arrangerats av andra klubbar, har jag inte vågat släppa ut henne p g a folk med fel attityd. Vi har ju alla varit barn i början, ingen har så vitt jag vet fötts med hjälm, handskar och heltäckande bomullskläder. Ska vi säkra tillväxten för intresset så gäller det att värna om folk som redan är intresserade och se till att de vågar stanna kvar!
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

BMWTobbe skrev:
Jag vill bara tacka Dig Magnus för att Du driver detta forum på det hårda sättet, därför håller det också en VÄLDIGT hög nivå i kunskap och gemenskap. Det finns många exempel på forum som tillåter forumanvändare att registrera sig helt anonymt och sen sitter de och gör märkliga inlägg, det är så skönt att slippa det på detta forumet.

Jag förstår att folk blir förbannade när en del människor kör som om det vore sista racet för säsongen och inte skyr några medel för att köra om eller blockera en omkörning. Men snälla, vi kör väl bana för att det är kul? Min sambo tycker det är kul att köra bana, och gör det gärna nu med sin lilla 316 compact. Vid vissa av körningarna på Sturup ,som har arrangerats av andra klubbar, har jag inte vågat släppa ut henne p g a folk med fel attityd. Vi har ju alla varit barn i början, ingen har så vitt jag vet fötts med hjälm, handskar och heltäckande bomullskläder. Ska vi säkra tillväxten för intresset så gäller det att värna om folk som redan är intresserade och se till att de vågar stanna kvar!

Bra sagt thumbs up .

Kristoffer R
Billdal, Göteborg
Här sen Sep 2003

Instämmer å det starkaste!

thumbs up

Jag beger mig ibland av nödtvång till ett annat forum (vars namn jag föredrar att inte nämna) där man tvingas sortera sig fram bland onämnbart vidriga trådar för att hitta guldkornen, och är grymt tacksam för att det inte funkar så här på Rejsa.

Citera
Eftersnack
2005-07-29 Sturup Raceway, Svedala MK - HMS
<<   1, 2
7530 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande