Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2380 besök totalt |
Har skaffat helgjobb, tog två veckors semester förra året för att ha råd med en i mina ögon kul bil, skulle jag komma på nån att jävlas med bilen skulle jag inte kunna svara för mina handlingar
![]() S3:an som jag kör i jobbet har redan blivit repad+en bit lack borta på fronten+dörruppslag efter 600mil ![]() |
Jag imponeras återigen av folk som jobbar och offrar mycket av sin egen fritid för att få köpa drömbilen.
Jag för min del köpte mina bilar genom att jobba 40 timmar i veckan, inte haft möjlighet till extra jobb. Sen att någon skall vara avundsjuk och vandalisera en bil förstår jag mig inte på. Vackra bilar är fina att se på, de är aldrig föremål för avundsjuka eller jantelag.. Jag förstår det bara INTE!. Är man avundsjuk så säg det rakt ut till personen ifråga och se om man har stake nog att stå kvar efteråt?, att repa en bil kräver ingen stake alls!!. _________________ Kör cheva numer. |
Har nu flyttat ifrån Slöddermalm till den lugna förorten med garage och carport.
Har klarat mig hyfsat bra i många år t.o.m. när jag hade Supran. En gång när jag parkerade kom en pundartyp fram och sa fin bil hur i he-vete vågar du parkera den här? Med tanke på att en Supra Mk3 då kostade c:a 90.000 kr och stereon inte var värd vatten är jag helt inne på det ni skrivit ovan. Förutom parkeringsskador klarade sig min S70 AWD bra i 3 år. Min nuvarande Audi stod väl ut lite mer med Movit + BBS-fälgar men klarade sig i 12 månader och några dagar. Veckan innan jag flyttade blev det p-skada, kniv i däcket och stöld av stereo vid 3 separata tillfällen. ![]() Fick kramp i handen när jag skulle fylla i alla papper vid skadebesiktningen... ![]() Egentligen är det inte pengarna som irriterar mig mest utan all tid det tar och vetskapen att där ute finns det folk som ta mig f-n inte är helt riktiga i huvudet. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2380 besök totalt |