Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3295 besök totalt |
Nyfiken som jag är... Finns det någon preliminär deltagarlista med folk här från rejsa? Eller är det bara de som hört av sig här i tråden som kommer? Vi var ju fler i våras... Inte för att jag har något emot alfor (tvärt om) men blandningen var ju väldigt kkul i våras.
Vilka tider kommer folk ta färjan? Jobbet sätter lite käppar i hjulet för mig, så jag måste ta sena (20:05) båten på fredag. Någon mer som åker med den? ![]() ![]() _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||
Att jag har missat den här tråden
![]() ![]() |
||||
Jag tror inte tyvärr att det blir lika stor flora av märken denna gång
som förra... Men jag kan ha fel, förra gången komm det en massa bilar som jag inte hadde sätt anmälasig på Rejsa eller Alfa forumet. håller tummarna! _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Det är nu bekräftat att det kommer en Mazda RX-7 också
![]() Habbe: Vi åker samma färja, finns ju inte så mycket att välja på om man ska åka via oskarshamn ![]() Jovani: Jag antar att ni också åker den? Vi syns väl i färjekön jag känner ju igen både dig och din bil. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Av ren nyfikenhet: Måste bilen vara besiktad för att fungera tillfredsställande? ![]() _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||
Iofs inte, men den är tyvärr inte heller färdigmappad ![]() _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||
Ja min superskabbiga 75:a lär ju inte heller vara särskillt svår att hitta, med sina bucklor och tejpade skärmbreddare. Vi ses i kön alla oskarshamnsfarare ![]() _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||
Kraniel har varit på konferens och lider av svårartad sömnbrist. Det blir inget Gotland för mig den här gången. Tyvärr! Men bilen ska vi i alla fall ta och försöka skruva ihop så fort det går. |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3295 besök totalt |