Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 7008 besök totalt |
Jag spär på med lovorden över en kul träff, dock får abstinensen över att inte ha något kul att köra med en jäkla törn då man ser alla ha kul. Man får väl nöja sig med att vara
![]() Ett stort tack till Taxi Lotus Renntaxi Alfa, Porsche samt Lotus och Hjälmen Mvh Peter "Topchop" _________________ Peter Almgren |
||
Försöker kontakta de som anmält sig men inte dykt upp (själva eller med ersättare) för att få ett bidrag (det där med bindande anmälan igen, ja jag vet att jag är tjatig, men det är givetvis fritt fram för vem som helst att ligga ute med pengar för körningen) för att minska förlusten. Är det någon som vet vem Patrik Lehman är? Han anmälde sig till Johan Rius som har raderat sin PM-inkorg, och jag hittar honom inte på sökfunktionen.
_________________ Mattias Habenicht HMS |
||
Försöker kontakta de som anmält sig men inte dykt upp (själva eller med ersättare) för att få ett bidrag (det där med bindande anmälan igen, ja jag vet att jag är tjatig, men det är givetvis fritt fram för vem som helst att ligga ute med pengar för körningen) för att minska förlusten. Är det någon som vet vem Patrik Lehman är? Han anmälde sig till Johan Rius som har raderat sin PM-inkorg, och jag hittar honom inte på sökfunktionen.
_________________ Mattias Habenicht HMS |
||
![]() Dan Persson/ Mycket trevliga bilder jag lånar några och lägger på hemsidan!! Habbe/Tack för en riktig trevlig och avslappnad kväll med allt ifrån bilbrand till häftig bilåka. Vill också tacka alla som hjälpte till som flaggvakter ![]() _________________ Håkan Bercic |
||
Tackar, kul när det man gör uppskattas! ![]() Din bil lät väldigt häftigt, påminde lite om crazyfrog ![]() |
||
Fiero
Hej Alla Tillhörde dem som inte kunde åka pga ryggskott men jag var tillstädes ändå. Åkte runt med några yngre förare och gav dem några tips, verkade vara uppskattat. Fick även åka en sväng med Fredrik olsson i hans Pontiac Fiero GT ![]() Fredrik lotsar sin tunga bil lungt och säkert genom Sturup racaways ibland ganska luriga kurvor ![]() Man kunde märka att det finns potential i en sådan här bil ![]() Han har fn en V6 motor från en Pontiac Grand prix i som i original har 240hk samt kompressor ![]() Fredrik har kompletterat motorn med ett Haltec sprut som han för närvarande håller på att mappa, så några kusar till har nog motorn En kul upplevelse att åka nåt annat än 7en bil på Sturup. / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||
Tack alla!
Blev mycket bantid, så det blev inte så många bilder... Mina 8 bilder Kromad armbåge??? ![]() Mörkret kommer tidigt såhär års... ![]() Grillfest med mat till halva Skåne... ![]() _________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||
Tackar samordnaren, flaggviftare, fotografer, förare och grillmästare!
Det blev en perfekt avslutning på banåkasäsongen. ![]()
Du ska inte behöva gå med förlust efter all tid och kraft du lagt på att få ihop träffarna i år! ![]() Tycker du ska slänga upp listan på deltagare som inte betalt.Hoppas jag inte é med på den... ![]() _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||
Jag blev sjuk. Vet inte om det är laga förfall. om du vill ha pengar kan jag kanske komma hem till dig och lämna över dem personligen, men då lär du bli jävligt förkyld. Kände att det vore korkat att köra när man mår som en överkokt slang-gurka. _________________ Peter Mårup Camaro 69 - LS1 |
||
Hej alla!!
![]() Detta lyckades Habbe fixa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag vill också passa på att tacka Johan Rius för en upplevelse utöver det vanliga, 2 rappa varv runt Sturup sätter sina spår i smilgroparna. ![]() Hoppas att Habbe kan göra någon demondeal med den nya säkerhetschefen på Sturup så han fortsatt kan arr. fler myskvällar. _________________ Stefan Persson FeniX Motorsport |
||
Patrik Lehman, hittar du som porr-sche här på rejsa.
Det är nog bara att PM:a honom så löser det sig. Bilbesiktningen vägrade regbesiktiga bilen med spacers monterade så det var därför han inte dök upp med bilen. Dock var han där utan bil. _________________ Christian Merheim ![]() - There are places were only a racecar can take you - |
||
Hej, bara att pm:a mig så löser vi det med pengarna, va trevligt att va där iallafall och ser fram emot nästa säsong //Patrik _________________ Patrik Lehmann |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 7008 besök totalt |