Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 2424 besök totalt |
Trodde dom skulle fixa det vid stoppet... dom väntar nog på att se vad alosno gör. Så länge han är trea så får nog JPM vinna.
Combat, ja det är ju inge drag på SWR just nu.. *s* _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
Då va det klart då!
Man får väl säga grattis till Alonso, renault och JPM! Som renaultägare så får man ju säga att kvaliten på F1 grejorna är bra mycket högre än deras produtionsbilar! _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
Var det bara jag som fann brasiliens lopp som det värsta sömnpillret under hela säsongen?
Första gången under hela året så satt jag inte klistrad. Blev glad över att se Fernando som världsmästare, han tillsammans med Kimi är de två förarna som kommer leda bland förarna. Nu har McLaren under året möjligen haft den snabbaste bilen efter halva säsongen, men det räcker inte när man inte kan få bilen att hålla. Tycker om funktionen om att tillverka hållbara bilar, mer sådant vill jag se ![]() Hoppas de två kommande rejsen blir roligare, Shanghai blir spännande. Läste lite F1 nyheter förresten, Honda sitter tydligen i samtal för att köpa hela BAR stallet och göra det till ett Honda stall. Och om det var designchefen eller den tekniska chefen hos Williams hade fått sparken efter att de upptäckt att det var karrosen som var orsaken till Williams otaliga punkteringar under året, den hade skurit in i däcken tydligen. _________________ //Mikael Olsson, |
Eller "To finish first, first you have to finish". F'låt
![]() Kalkylerade driftsäkerhetsrisker som slog fel i början av säsongen sabbade för McL. Man hade kunnat göra en mer driftsäker bil och minimerat driftsäkerhetsriskerna. Hur snabb hade den då varit? Som Renault kanske? _________________ Ciao Peter Söderlund Ferrari 328 GTB | Alfa 159 Q4 |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 2424 besök totalt |