Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 5767 besök totalt |
Med tanke på att den tydligen hade importskyltar så kanske det inte fanns mer än trafikförsäkring iaf.
![]() |
||
Jag har hört talas om att det ska finnas bolag som tillåter så kallad "förarutveckling" det var trotts allt inte tävling, någon som kan bekräfta? Anledningen till att ägaren inte vill att det ska finnas bilder på nätet är helt enkelt att han skäms över det som skede.. det räcker nog att de flesta som var där såg vad som hände.. Var som sagt helt hans eget fel inget han är stolt över.. Jag skulle inte heller vilja se bilder på nätet om något liknande inträffade min egen bil, det är troligtvis tungt nog ändå. _________________ Carl Andersson |
||
Bidrar med ytterligare lite bilder.
![]() ![]() ![]() ![]() Har många fler bilder....men valde ut några då många är på samma bilar. 8) Några av dessa hittar ni i bildgalleriet på gasa: http://www.gasa.mer.nu/0017,01,58,0.html Har väl runt 700 bilder därifrån men väljer att bara lägga upp några. Håll till godo ivf. _________________ Fotograf/Speaker och allmänt go gubbe. Peter "Cabrio" Norén Find my photos at... www.cabrio.se |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 5767 besök totalt |