Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 2635 besök totalt |
Tar ni med er en bärbar dator med trådlöst nätverkskort har ni stora möjligheter att få upp livetidtagningen den vägen (så länge ni håller er någorlunda i närheten av depån). Med ett PCMCIA-kort ska det visst vara mottagning runt hela banan men det övergår mitt förstånd... Annars kan ni "wappa" fram livetidtagningen... Vi gillar teknik ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||
Jo,jo det var ju hon som såg bilden. ![]() _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||
Känns lite overkill att skaffa allt det där bara för att kunna följa slc-serien. Själv är jag ofantligt nöjd när jag lyckas installera nya dataspel i burken hemma, bara så ni förstår vilken nivå jag är på när det gäller att gilla ny teknik... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Är det via en websida eller krävs det speciell programvara? _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||
finns både möjlighet att titta på websida eller en speciell programvara (windows) som finns för nertankning på servern..... instruktioner hur man gör sitter på Sekretariats-bussen. |
||||
Skoteroverallen e redan nerpackad samt man kanske skulle ta med en björnmössa o hoppas på bitande kyla samt snö de 3 sista timmarna bara för o få lite "extra" spänning på de hela. För nog ska ja stå 12h på banan o ha de varmt o gott med kaffet samt sällskapet på banan o i depån me dess förare.
kanske skulle ha ngt renault föremål o hänga vid nån postering så Fellke o Klugscheisser ser att de har en supporter _________________ Tim Olofsson |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 2635 besök totalt |