Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2005-10-15 SLC Mantorp
<<   1, 2
2635 besök totalt
Kristian Larsson
Linköping
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

P.P. skrev:
För två år sen var "kommentarerna" en höjdare. Då var det som sagt musik, avbrutet av uppdateringar. Ett litet problem uppstod dock: Så fort någon började tala blev det en rejäl störning i systemet, som sen genast upphörde när speakern tystnade. Till slut bara garvade jag och polaren åt det, och åkte upp till depån och frågade runt istället. Det gick smärtfriare.

Tar ni med er en bärbar dator med trådlöst nätverkskort har ni stora möjligheter att få upp livetidtagningen den vägen (så länge ni håller er någorlunda i närheten av depån). Med ett PCMCIA-kort ska det visst vara mottagning runt hela banan men det övergår mitt förstånd... Annars kan ni "wappa" fram livetidtagningen... Vi gillar teknik

HQ
Här sen Mar 2003

Kristian Larsson skrev:
RBC-Lars skrev:

Den bilden skickade mig direkt till frisören

Hade inte din dotter ett finger med i spelet också?

Jo,jo det var ju hon som såg bilden.

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002

Hjälpmoderator
Trådstartare
Kristian Larsson skrev:
P.P. skrev:
För två år sen var "kommentarerna" en höjdare. Då var det som sagt musik, avbrutet av uppdateringar. Ett litet problem uppstod dock: Så fort någon började tala blev det en rejäl störning i systemet, som sen genast upphörde när speakern tystnade. Till slut bara garvade jag och polaren åt det, och åkte upp till depån och frågade runt istället. Det gick smärtfriare.

Tar ni med er en bärbar dator med trådlöst nätverkskort har ni stora möjligheter att få upp livetidtagningen den vägen (så länge ni håller er någorlunda i närheten av depån). Med ett PCMCIA-kort ska det visst vara mottagning runt hela banan men det övergår mitt förstånd... Annars kan ni "wappa" fram livetidtagningen... Vi gillar teknik

Känns lite overkill att skaffa allt det där bara för att kunna följa slc-serien. Själv är jag ofantligt nöjd när jag lyckas installera nya dataspel i burken hemma, bara så ni förstår vilken nivå jag är på när det gäller att gilla ny teknik...

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Joakim Winkler
Ronneby
Här sen Sep 2003

Kristian Larsson skrev:

Tar ni med er en bärbar dator med trådlöst nätverkskort har ni stora möjligheter att få upp livetidtagningen den vägen (så länge ni håller er någorlunda i närheten av depån).

Är det via en websida eller krävs det speciell programvara?

Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Joakim Winkler skrev:
Kristian Larsson skrev:

Tar ni med er en bärbar dator med trådlöst nätverkskort har ni stora möjligheter att få upp livetidtagningen den vägen (så länge ni håller er någorlunda i närheten av depån).

Är det via en websida eller krävs det speciell programvara?

finns både möjlighet att titta på websida eller en speciell programvara (windows) som finns för nertankning på servern..... instruktioner hur man gör sitter på Sekretariats-bussen.

timolo
Olofström
Här sen Jun 2004

Skoteroverallen e redan nerpackad samt man kanske skulle ta med en björnmössa o hoppas på bitande kyla samt snö de 3 sista timmarna bara för o få lite "extra" spänning på de hela. För nog ska ja stå 12h på banan o ha de varmt o gott med kaffet samt sällskapet på banan o i depån me dess förare.
kanske skulle ha ngt renault föremål o hänga vid nån postering så Fellke o Klugscheisser ser att de har en supporter

2005-10-15 SLC Mantorp
<<   1, 2
2635 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande